آمادگی پلیس یزد در زمینه رشد و اعتلای جایگاه ورزش موتور سواری

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس یزد در زمینه رشد و اعتلای جایگاه ورزش موتورسواری اعلام آمادگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سردار محمدرضا میرحیدری در جلسه ساماندهی موتورسیکلت‌های غیرمجاز با بیان اینکه توقیف موتورسیکلت‌های غیرمجاز نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: برخی قانون شکنی‌ها در این حوزه باعث نارضایتی مردم شده است.

او با بیان اینکه مردم به طور مکرر تقاضای برخورد پلیس با موتورسیکلت‌های غیر مجاز در سطح خیابان‌ها را دارند، گفت: تکلیف پلیس در قانون در برخورد با موتورسنگین‌های غیرمجاز مشخص است و پلیس به شدت با اندک افرادی که با استفاده از موتورسیکلت‌های سنگین در سطح شهر باعث نارضایتی شهروندان می‌شوند برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد پلیس استان ضمن تاکید برهمدلی و همکاری همه دستگاه‌های مسئول با پلیس گفت: پلیس یزد در جهت رشد و اعتلای جایگاه ورزش موتورسواری در یزد اعلام آمادگی می‌کند و امیدواریم ورزشکاران استان در این رشته به رتبه‌های برتر کشوری دست یابند.

همچنین در این جلسه مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه نگاه پلیس به موضوع ورزش علمی و بنیادی است افزود: باید راهکار‌های قانونی برای ورزش‌هایی مانند موتورسواری عملیاتی و اجرایی گردد.

شریعتی با بیان اینکه ورزشکاران این رشته در یزد مدال‌های رنگارنگی را در سطح کشور کسب کرده اند گفت: استان یزد زمینه‌های خوبی را برای بسترسازی فعالیت‌های ورزشی قانونی موتورسواری دارد که باید به این مهم نیز توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/ غ

اعلام آمادگی پلیس یزد در زمینه رشد ورزش موتور سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار