افزایش ۴۹ درصدی تناژ بار حمل شده در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۳ میلیون کالا دراستان جا به جا شده است که به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۴۹ درصدی تناژ بار حمل شده در سیستان و بلوچستانایوب کرد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه، بیش از ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تن کالا در استان جا به جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش داشته است.

کرد  اظهار داشت: از این میزان کالا ۲ میلیون و ۳۲۷ هزار تن کالا به مقاصد درون استانی و یک میلیون و ۲۲۱ هزار تن کالا به مقاصد مختلف خارج از استان حمل شده است.

او گفت: عمده‌ترین کالا‌های حمل شده از استان شامل فرآورده‌های نفتی، سیمان و هندوانه است که توسط ۹۴ هزار دستگاه کامیون حمل شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به فعالیت ۱۱۱ شرکت حمل و نقل داخلی کالا در بازه زمانی ۴ ماهه اشاره کرد و افزود حمل به موقع کالا‌های اساسی، محصولات کشاورزی و تولیدات استان نظیر سیمان در کنار تخلیه سریع و حمل به موقع کالا‌های وارده به بندر چابهار توسط کشتی‌های پهلو گرفته در بندر چابهار، از اولویت‌های این شرکت هاست.

او  در پایان به اجرای طرح توزیع سوخت ناوگان حمل و نقل باری بر اساس پیمایش در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده از عملکرد ناوگان و داده کاوی مستمر، با شناسایی ناوگان فاقد عملکرد مناسب و قابل قبول، نسبت به تصحیح و در مواردی حذف سهمیه سوخت آن توسط مراجع ذیربط اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ع

افزایش میزان کالاهای حمل شده در سطح سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار