راه‌اندازی دستگاه M.R.I ظرف ۶ ماه آینده در اسدآباد

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهدشتی درمانی شهرستان اسدآباد گفت:دستگاه M.R.I این شهرستان ظرف ۶ ماه آینده در استان راه اندازی می‌شود.

راه‌اندازی دستگاه M.R.I ظرف ۶ ماه آینده در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر بهنام مخصوصی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهدشتی درمانی شهرستان اسدآباد افزود: قرارداد خرید دستگاه M.R.I به امضا رسیده و تا حدود ۶ ماه آینده به شهرستان وارد و راه اندازی خواهد شد و همشهریان و شهرستان‌های همجوار می‌توانند از مزایای این تجهیزات متنفع شوند.

او با اشاره به اینکه یک میلیارد از هزینه دستگاه M.R.I در ابتدای امضا قرارداد پرداخت شد، افزود: دستگاه خریداری شده به نام دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در انبار تهران منتظر آماده شدن مکان استقرار بوده و از روز‌های آینده بازرسان سازمان انرژی اتمی برای تعیین محل و سپس ساخت مکانی که باید کاملا سرب کاری و ضد اشعه باشد، به شهرستان خواهند آمد و پس از آن دستگاه مستقر خواهد شد قطع به یقین کمتر از ۶ ماه آماده کار می‌شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهدشتی درمانی شهرستان اسدآباد ادامه داد: راه‌اندازی دستگاه MRI شهرستان، اسدآباد را به سمت قطب درمانی پیش خواهد برد و در این راستا پذیرای شهرستان‌های همجوار خواهد بود.

انتهای پیام/ب

دستگاه M.R.I ظرف ۶ ماه آینده در اسد آباد راه اندازی می‌شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.