برگزاری دعای عرفه در بیش از ۲۰ نقطه محوری استان سمنان

مراسم و دعای ویژه روز عرفه در سراسر استان سمنان هم‌زمان با دیگر نقاط ایران اسلامی و مسلمانان جهان، در ۲۶ نقطه محوری شهری با حضور پرشور مردم متدین و خداجو برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مراسم  عرفه، در استان سمنان در ۲۶نقطه محوری با حضور مداحان، قاریان، وعاظ و عموم مردم از دورترین روستا‌های بخش کالپوش تا روستا‌های گرمسار و آرادان امروز، یکشنبه باشکوه خاصی برگزار می‌شود.

مراسم بزرگ عرفه در مصلای  امام خمینی (ره) سمنان همزمان با مساجد و تکایای سمنان از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می شود.

 مردم شاهرود نیز دعای عرفه را در دونقطه اجلاسیه شهدا و حرم شهدای گمنام از ساعت ۱۸ آغاز می‌کنند این دو برنامه محوری علاوه بر برنامه‌هایی است که در مساجد متعدد این شهرستان پهناور برگزار می‌شوند.

این مراسم باشکوه در دامغان از ساعت ۱۵ در امامزاده جعفر و محمد (ع)، از ساعت ۱۶ در حسینیه ابوالفضل (ع) و در همین ساعت به میزبانی مسجد جامع بلال با حضور پرشور مردم متدین و خداجوی کهن دیار صدر دروازه، برگزار می‌شود.

دعای عرفه قرار است در درجرین از ساعت ۱۶ به میزبانی مسجد جامع، در شهمیرزاد از ساعت ۱۶ در مسجد اعظم، در سرخه از ساعت ۱۶:۳۰ در مسجد ولی عصر (عج) و در بیارجمند از ساعت ۱۵:۳۰ در مسجد جامع برگزار شود.

این مراسم محوری در مهدی‌شهر نیز در دونقطه شامل حسینیه اعظم و حسینیه المهدی (عج) از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد مردم آرادان نیز عرفه را در مسجد صاحب‌الزمان (عج) می‌خوانند همچنین در بسطام نیز صحن متبرک امامزاده محمد (ع) میزبان مومنان است.

در میامی  از ساعت ۱۷:۳۰ دعای عرفه در مسجد جامع برگزار می‌شود و قرار است این دعای متبرکه در نردین، حسین‌آباد و تلوبین به میزبانی مساجد جامع و راس ساعت ۱۷ برگزار شود.

انتهای پیام/ح

برگزاری دعای عرفه  در سراسر استان سمنان 

برچسب ها: ائمه اطهار ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.