پرداخت ۳۲ فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی

رئیس سازمان صمت قزوین گفت: از زمان تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ،تاکنون ۳۲ فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی به مبلغ ۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از ثبت نام ۲۸۶ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: از زمیان تشکیل این ستاد تا کنون ۳۲ فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی به مبلغ ۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

نبیل در ادامه با اشاره به ثبت نام ۹۰۸ تسهیلات در سامانه بهین یاب گفت: تاکنون ۲۹۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۸۴ میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

لشگری در ادامه گفت: در همین زمینه تاکنون ۱۴۶ فقره درخواست تسهیلات در بخش صنعت استان ثبت شده است که تاکنون ۲۳ فقره به مبلغ ۵۴۵ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شده اند.

به گفته او، اولین تسهیلات دراین زمینه از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

در ادامه جلسه به مشکلات ۴ واحد در بخش‌های تولیدی و صنعتی رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ شد.

انتهای پیام/ک

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار