باقری: استراماچونی مربی بزرگی است/ دل تنگ هواداران استقلال هستیم

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از این که فقط تمرین می‌کنیم خسته شدیم و دلمان برای هوادارن استقلال تنگ شده است.

باقری: استراماچونی مربی بزرگی است/ دلمان برای هواداران استقلال تنگ شدهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد باقری بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال تهران پس از ثبت قرارداش با این تیم در هیئت فوتبال تهران بیان کرد: باعث افتخارم است که امروز به تیم بزرگ استقلال پیوستم. آمده‌ام تا همه تلاش خود را برای موفقیت استقلال انجام دهم.

باقری در مورد تاخیر در آغاز لیگ برتر گفت: این تعطیلی واقعا به ضرر استقلال است. باید زودتر بازی ها شروع شود ما از تمرین کردن خسته شدیم و دلمان برای هواداران استقلال تنگ شده است. می خواهیم بازی های خوبی انجام بدهیم و دل هواداران مان را شاد کنیم.

باقری درباره کار کردن زیرنظر آندره آ استراماچونی در استقلال گفت: واقعا کارمان سخت است چراکه استراماچونی مربی بزرگی است و باعث پیشرفت من و سایر بازیکنان می‌شود. من آمده‌ام تا به هدف‌های بزرگم در تیم استقلال دست پیدا کنم.

او در خصوص اینکه چرا دیروز به همراه دیگر بازیکنان قراردادش را ثبت نکرد، خاطرنشان کرد: من مشکل داشتم. دیروز مادرم در بیمارستان بود و به همین دلیل نتوانستم قراردادم را ثبت کنم.

او درباره کم و کسری های تیم استقلال گفت: خدا را شکر تمام مسائل عالی است و مشکل خاصی نداریم.

او درباره قرعه استقلال در لیگ نوزدهم بیان کرد: به نظر من تمام بازی ها حکم فینال را دارد و باید در تمام بازی ها با قدرت به زمین برویم و به هدف بزرگ مان برسیم.

باقری درباره برگزاری دربی پایتخت در هفته چهارم لیگ برتر گفت: این موضوع اهمیتی ندارد چراکه باید برای بردن تمام بازی ها بجنگیم و به هدفمان برسیم.

او درباره بلاتکلیفی بازیکنان استقلال به دلیل شروع نشدن لیگ بیان کرد: واقعا نمی دانم درباره این موضوع چه بگویم.

 


بیشتر بخوانید:

ثبت قرارداد سرمربی استقلال در هیئت فوتبال/ نه قاطع استراماچونی به خبرنگاران

مهاجم خارجی مد نظر استقلالی‌ها در راه تهران

دروازه‌بان مد نظر استقلالی‌ها فردا تست می‌دهد


انتهای پیام/

اظهارات باقری پس از ثبت قرارداش با استقلال در هیئت فوتبال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار