پدیده گردوغبار برای استان پیش‌بینی نمی‌شود

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:پدیده گردوغبار برای استان اصفهان پیش‌بینی نمی‌شود اما این پدیده در مناطق مرکزی استان به صورت غبار صبحگاهی است.

آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به تداوم جوی پایدار در استان طی دو روز آینده، اظهار کرد: بر این اساس آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به کاهش شدت وزش باد در مناطق شمالی و شرقی استان اصفهان افزود: پدیده گردوغبار برای استان پیش‌بینی نمی‌شود، اما این پدیده در مناطق مرکزی استان به صورت غبار صبحگاهی است.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه با استقرار جوی ناپایدار در استان احتمال کاهش دما و بارش پراکنده در مناطق مرکزی و نیمه غربی وجود دارد.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده دو درجه کاهش خواهد داشت، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

او اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده کاشان با دمای ۴۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.


انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.