مدیرکل کانون پرورش فکری قزوین:

با روایت نود ثانیه از زندگی خود در جشنواره قصه گویی شرکت کنید

مدیرکل کانون پرورش فکری استان قزوین از همه مردم استان دعوت کرد تا در بخش قصه گویی ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره بین المللی قصه گویی شرکت کنند.

مژده اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، با اشاره به برگزاری بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از همه علاقه‌مندان در استان قزوین خواست: تا با شرکت در بخش قصه‌های نود ثانیه‌ای این جشنواره با موضوع «قصه زندگی من» در فیلمی به مدت ۹۰ ثانیه، امیدها، شادی‌ها و آرزو‌های زندگی خود را به شیوه‌ای مستندگونه روایت کنند.

اروجی افزود: در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای هم‌چون دوره قبل همه گروه‌های سنی می‌توانند شرکت کنند.

او از علاقه‌مندان خواست فیلم قصه‌های خود را تا ۱۰ مهر ۹۸ در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.

به گفته اروجی، روایت قصه از زبان یک راوی، ارسال فیلم در قالب mp۴، حجم حداکثر ۴۰۰ مگابایت و تصویربرداری با استفاده از دوربین و تلفن همراه به صورت افقی و دارای صدای مطلوب از شرایط بخش قصه‌گویی ۹۰ ثانیه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: در این بخش از جشنواره، استفاده از نماد‌های فرهنگی و ویژگی‌های بومی و سنتی هر استان توصیه می‌شود، که پس از داوری سه اثر برتر از طریق هیأت داوران و سه اثر برتر از طریق آرای مردمی انتخاب می‌شود و آثار برگزیده از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری منتشر خواهد شد.

اروجی تاکید کرد: در صورت اجرای قصه با گویش‌های محلی، ثبت ترجمه فارسی در سایت ضروری است.

انتهای پیام/ک

برگزاری بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار