پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالروز شهادت مظلومانه شهدای منا

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه شهدای منا، پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:
سلام بر ارواح طیبه شهدا، آن اسوه‌های عشق و ایمان که یاد و نامشان بر هر برگ تاریخ این مرزوبوم می‌درخشد.

در این میان باید یاد کنیم از شهدای مظلوم فاجعه منا که در ۲ مهر ۱۳۹۴ برابر با ۱۰ ذیحجه ۱۴۳۶ قمری هم‌زمان با عید سعید قربان در سرزمین منا به شهادت رسیدند. بااینکه از فاجعه غم‌انگیز و جان‌سوز منا چند سال می‌گذرد، ولی همچنان اندوه این واقعه دردناک و شهادت انسان‌های مؤمن، معتقد و عاشقان خانه دوست در اذهان ملت شریف ایران و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان ماندگار مانده است. بی‌تردید پیگیری خواسته‌های به‌حق خانواده‌های معزز این شهدای گرانقدر همواره باید موردتوجه مسئولین در حوزه‌های مختلف باشد.


بیشتر بخوانید: اشتغال معضل اساسی کشور و بنیاد شهید


به‌یقین این فاجعه غم‌انگیز هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد چنانکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دیدار با خانواده شهدای منا فرمودند: «حادثهٔ منا و جان باختن حاجیان ایرانی در حال عبادت و با لبان تشنه و در زیر آفتاب سوزان، حادثه‌ای عمیقاً غم‌انگیز و فراموش‌نشدنی است، ...».

در آستانه سالروز حادثه منا، ضمن همدردی با خانواده معزز این شهدای والامقام و عرض تسلیت به آنان و همه ملت شریف ایران، خاطره مظلومیت این شهدای معظم را گرامی می‌دارم. از پروردگار متعال علو درجات برای تمامی شهدا و ازجمله شهدای معزز منا را مسألت نموده و برای خانواده‌های والامقام این عزیزان صبر جزیل و شکیبایی خواستارم.

انتهای پیام/

اندوه فاجعه منا همچنان دردناک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار