معرفی برترین های ششمین جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس

در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس در بندرعباس برترین های این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس در بندرعباس برترین های این جشنواره معرفی شدند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در این جشنواره ۴۲۲ اثر خبر مکتوب، گزارش تحلیلی خبری، عکس خبری، تک عکس، تیتر خبر و گزارش و فیلم و گزارش سایت‌های محلی در بخش‌های محلی، ملی و ویژه مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

صادق ارشیا افزود: ۱۰ استان کشور با ۱۶۹ اثر در بخش استانی، ۱۵۰ اثر در بخش ملی و ۱۰۳ اثر در بخش ویژه در این جشنواره شرکت کردند که بیش از ۴۰ اثر نیز حائز رتبه شدند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم با اشاره به اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از رسالت‌های مهم رسانه‌ها است گفت: خبرنگاران با قلم شیوای خود در کنار مردم و مسئولان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: خبرنگاران نقش مهمی در تاریخ انقلاب دارند و نوشته‌های امروز اصحاب رسانه تاریخ مصرف ندارد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: در شرایط جنگ اقتصادی نقش رسانه‌های حساس‌تر شده و فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه تنها به وسیله رسانه‌ها انتقال داده می‌شود.

انتهای پیام/ب

برترین های جشنواره ملی مطبوعات خلیج فارس تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.