جنگ ستارگان برای کسب عنوان آقای گلی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

مهاجمان تیم‌های لیگ برتری بر سر کسب عنوان آقای گلی در لیگ نوزدهم با یکدیگر رقابت سختی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور در حالی هفته گذشته قرعه کشی شد که تاریخ دقیق برگزاری این رقابت‌ها همچنان نامشخص است. البته در این بین تعدادی از مهاجمان تیم‌های لیگ برتری از این تاخیر در برگزاری رقابت‌های لیگ بهترین استفاده را می‌برند تا از این فرصت برای تقویت خود و تمرین گلزنی استفاده کنند.

کی روش استنلی

کی روش استنلی که پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام قرارداد خود را با طلایی پوشان اصفهانی تمدید کرد، درصدد این است که عنوان آقای گلی لیگ را به خود اختصاص دهد. کی روش با زدن ۱۶ گل در لیگ هجدهم عملکرد خیره کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت.

لوسیانو پریرا مندز (شیمبا)

پریرا که به غیر از فولاد خوزستان سابقه بازی کردن در تیم هایی، چون سپاهان اصفهان، صنعت نقت آبادان و گسترش فولاد تبریز را در کارنامه دارد، در لیگ هجدهم به صورت چراغ خاموش توانست خود را به صدر جدول گلزنان نزدیک کند. پریرا که چند فصل پیش جز خروجی‌های تیم‌های لیگ برتری محسوب می‌شد حالا به امید گلزنی جواد نکونام در خط آتش فولادی‌ها تبدیل شده است.

شیخ دیاباته

شیخ دیاباته اگرچه مدتی است که دچار مصدومیت شده، اما شاید برای استقلال جای خالی مهاجمان کلیدی، چون تیام را پر کند. آبی‌ها که هنوز به رفتن تیام عادت نکرده اند در کنار مرتضی تبریزی دیگر مهاجم شان امید به شیخ دیاباته دارند تا برای آن‌ها گلزنی کند. مهاجم اهل مالی آبی پوشان پایتخت در بازی‌های دورن تیمی عملکرد خوبی داشته و همچنین در بازی مقابل بادران پایش به گلزنی باز شده است.

علی علیپور

مهاجم کلیدی تیم پرسپولیس تهران که گفته می‌شد با پیشنهاداتی از لیگ‌های اروپایی رو به رو شده در کنار سایر هم پستی هایش در تلاش است تا دوباره خود را در صدر جدول گلزنان برساند و آقای گل لیگ نوزدهم لقب گیرد. عنوانی که در لیگ هجدهم او دو دستی تقدیم به شیمبا و کی روش استنلی مهاجمان ۲ تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان کرد و با ۱۴ گل در جایگاه دوم برترین گلزنان لیگ قرار گرفت.

عیسی آل کثیر 

آل کثیر که در تیم پیکان تهران گل‌های حساسی را برای خودروسازان به ثمر رساند حالا با ۲۸ سال درصدد این است که سرانجام عنوان آقای گلی را از چنگ سایر رقبا در بیاورد. آل کثیر در لیگ‌های گذشته که رقیبان قدرتمندی، چون مهدی طارمی و علی علیپور را در کسب عنوان آقای گلی می‌دید، حالا در اندیشه این است که در خط حمله صنعت نفت آبادان توسط هافبک‌های هجومی و همچنین دومین پاسور برتر لیگ هجدهم یعنی مهدی مومنی تغذیه شود و فوتبال خود را جور دیگری به رخ سایر مهاجمان بکشد.  

یونس شاکری/ امین قاسمی نژاد

یونس شاکری بازیکن سابق پرسپولیس این بار در پدیده شهر خودرو فوق العاده ظاهر شد و به همراه دیگر هم تیمی خود یعنی امین قاسمی نژاد با به ثمر رساندن ۱۰ گل به صورت مشترک چهارمین گلزنان برتر لیگ هجدهم شدند. اگر چه یحیی گل محمدی زمزمه جدایی اش از جمع مشهدی‌ها نقل محافل شده بود، اما حالا با ماندگار شدنش خیال راحتی بابت خط آتش تیمش دارد.

پیمان رنجبری/ شهریار مغانلو- برترین مهاجمان لیگ دسته اول کشور

شهریار مغانلو بازیکن تیم پیکان تهران که به صورت قرضی و برای گذراندن خدمت سربازی به تیم ملوان بندر انزلی منتقل شده بود، به قدری موثر عملکرد که توانست با زدن ۱۶ گل در صدر لیست گلزنان لیگ آزادگان کشور قرار بگیرد. البته آقای گل لیگ آزادگان همچون لیگ برتر یک رقیب دیگر برای کسب این عنوان کنار خود می‌دید و او کسی جز پیمان رنجبری نبود.

رنجبری به همراه تیم گل گهر سیرجان توانست قهرمان لیگ آزادگان شود و با به ثمر رساندن ۱۶ گل، به لیگ برتر صعود کند.

امیر ارسلان مطهری

مطهری که یکی از امید‌های گلزنی تیم ذوب آهن اصفهان به حساب می‌آید بار‌ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به کمک تیم علیمنصور آمده و در ۸ بازی ۴ گل استثنائی به ثمر رساند. این بازیکن همچنین در ۱۳ بازی از لیگ برتر ۶ گل به ثمر رساند که عملکرد خوبی محسوب می‌شود. حالا مطهری درصدد این است که گلزنی‌های خود را در لیگ نوزدهم تکرار کند.

محمد عباس زاده

محمد عباس زاده که در جمع هواداران نساجی از او به عنوان کوه غیرت یاد می‌شود در لیگ هجدهم نتوانست چندان برای تیمش گلزنی کند، اما پس از تمدید قرارداد با نساجی نیم نگاهی به کسب عنوان برترین گلزن لیگ نوزدهم دارد. عباس زاده در کنار خود بازیکنانی، چون محمد مهدی نظری و محمد قاضی را به عنوان رقیب برای حضور در ترکیب اصلی قائمشهری‌ها می‌بیند.


بیشتر بخوانید:

فتاحی: ورزشگاه آزادی مشکل بلیت فروشی الکترونیکی دارد/ تمام باشگاه‌ها باید مانند سال‌های پیش بیمه شوند

تیموری: باشگاه‌های بدهکار حق ثبت قرارداد با بازیکنان جدید خود را ندارند/ صلاحیت نامزد‌های هیئت فوتبال هنوز احراز نشده است

تاخیر در آغاز لیگ، فرصتی برای اتمام برنامه‌های نیمه کاره


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار