منصوریان: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: درست است که در بازی رفت شکست خوردیم، اما تلاش می‌کنیم در بازی فردا بهتر ظاهر شویم و با جبران این شکست صعود کنیم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در بازی رفت دیدار سختی را با تیم عربستانی در امارات داشتیم و وضعیت آب و هوایی در عملکرد بازیکنانم تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه هر ۲ تیم در بازی رفت نمایش خوبی داشتند ادامه داد: الاتحاد در امارات توانست از موقعیت هایش استفاده کند و برنده بازی باشد. درست است که در بازی رفت شکست خوردیم، اما تلاش می‌کنیم در بازی فردا بهتر ظاهر شویم و با جبران این شکست صعود کنیم.

منصوریان تصریح کرد: تا این مرحله از رقابت ها، با بازیکنان جوانی که داریم تلاش خود را کردیم و در این مرحله به تیم خوب و قدرتمند الاتحاد برخورد کردیم و تمام سعی مان را برای صعود می‌کنیم. تمام تمرینات ما در ایران برگزار شد که با دوحه و امارات تفاوت زیادی از نظر وضعیت آب و هوایی دارد. امیدوارم برای من و بازیکنانم در بازی فردا بهترین اتفاق رقم بخورد.

او در پایان تصریح کرد: گل زیبای کاپیتان قاسم حدادی فر این شانس را برای ما ایجاد کرده تا در دیدار فردا امیداوار به صعود باشیم. ۵۰ درصد شانس در بازی فردا برای ما وجود دارد و تلاش خود را برای صعود می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

رنگ پیراهن ذوب آهن برای دیدار مقابل الاتحاد اعلام شد

دو تابعیتی‌ها جایی در لیست الاتحاد برای بازی برگشت با ذوب آهن ندارند

الاتحاد عربستان ۲ - ذوب آهن ایران یک/ امید در اردوی شاگردان منصوریان باقی ماند


انتهای پیام/

اظهارات منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار