ابلاغ حکم مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان

سیدعلی کریمی حکم مدیرکلی ورزش و جوانان استان لرستان را دریافت کرد و پس از چند ماه سرپرست بودن در این جایگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سیدعلی کریمی حکم مدیرکلی ورزش و جوانان استان لرستان را دریافت کرد و پس از چند ماه سرپرست بودن در این جایگاه منصوب شد.

جمشید تقی‌زاده بیان کرد: استان لرستان طی سالیان گذشته قهرمان‌های زیادی به ورزش کشور معرفی کرده است.

او با بیان اینکه برای حل مشکلات ورزش و جوانان کشور باید نمایندگان در تنظیم بودجه نگاه ویژه‌ای به این وزارت خانه داشته باشند، افزود: مهمترین قشری از جامعه که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به آن‌ها توجه شده نسل جوان جامعه است و این وزارتخانه در این راستا در سال جاری مدیران خود را از میان جوانان لایق انتخاب می‌کند.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: با برنامه‌هایی که در حال حاضر در سطح وزارت خانه در حال اجرا هستند امیدواریم در المپیک ۲۰۲۰ کشورمان نتایج درخشان و موفقیت آمیزی گیرد.

تقی‌زاده در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: مدیرکل رزش و جوانان لرستان بر اساس شایستگی و سوابق اجرایی قبلی انتخاب شده است و اطمینان داریم که ایشان چالش‌های حوزه ورزش و جوانان را در لرستان حل خواهد کرد.

 سید علی کریمی که چند وقتی است سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان شده، حکم مدیرکلی خود را که به امضا وزیر ورزش رسیده از معاون این وزارت خانه دریافت کرد.

پیش از کریمی، علی‌یاور عزیزپور چند سال مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بود.

انتهای پیام/ب

حکم مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان ابلاغ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار