شروع مجدد فعالیت قطار گردشگری لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از شروع مجدد فعالیت قطار گردشگری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از شروع مجدد فعالیت قطار گردشگری استان خبر داد.

سید امین قاسمی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری راه‌آهن جمهوری اسلامی، حرکت قطار گردشگری استان لرستان از روز سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه آغاز خواهد شد.

او اظهار کرد: پس از آخرین حرکت این قطار در دهم فروردین‌ماه امسال و جاری سیل در استان که موجب تخریب بخشی از زیرساخت‌های گردشگری در مسیر ریلی گردشگری لرستان شد با تلاش‌های فراوان و موافقت راه‌آهن حرکت قطار گردشگری استان از سر گرفته می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان بیان کرد: در حرکت ریل باس گردشگری استان دو تور یک‌روزه و سه‌روزه پیش بینی شده که در تور یک‌روزه زیبایی‌های مسیر ریلی و در تور سه‌روزه بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر‌های خرم‌آباد و بروجرد و همچنین زیبایی‌های مسیر ریلی برای علاقه‌مندان و گردشگران در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه دومین حرکت قطار گردشگری لرستان هم روز پنجم مهرماه هم‌زمان با روز جهانی جهانگردی انجام خواهد شد، اضافه کرد: علاقه‌مندان به استفاده از این قطار گردشگری می‌توانند از طریق شرکت حامی گشت گهر مجری قطار گردشگری لرستان نسبت به رزرو بلیت خود اقدام کنند.

او  یادآور شد: در مسیر قطار گردشگری استان ۱۹ توقف‌گاه پیش بینی شده که مسافران و گردشگران می‌توانند با استفاده از این قطار از همه توقف گاه‌ها دیدن کنند.

انتهای پیام/ب

از سرگیری حرکت قطار گردشگری لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.