مدیر عملیات حج ۹۸ خبرداد؛

هیچ مشکل و کمبودی در منا برای زائران وجود ندارد

فرهمند گفت: تمامی امکانات لازم اعم از آب و غذا و یخ و نیز سیستم سرمایشی مناسب فراهم است و هیچ مشکل و کمبودی در منا برای زائران وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  نصرالله فرهمند مدیر عملیات حج ۹۸ گفت: همه زائران ما پس از انجام اعمال روز دهم شامل رمی جمره عقبی و قربانی و حلق و تقصیر در خیمه‌های خود در حال استراحت هستند.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات لازم اعم از آب و غذا و یخ و نیز سیستم سرمایشی مناسب فراهم است و هیچ مشکل و کمبودی در منا برای زائران وجود ندارد.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی که کشور میزبان اعلام کرده زائران ایرانی از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ می‌توانند برای رمی جمره اعزام شوند که بر این اساس برنامه ریزی کردیم به صورت منظم کاروان‌های مختلف برای رمی جمره حرکت کنند.

فرهمند افزود: از روز سه شنبه ۱۲ ذی الحجه عده‌ای از حجاج که هتل‌ها و محل‌های اسکان شان دورتر است و نیز معذورین، چون بیماران و افراد مسن با اتوبوس به هتل‌ها منتقل می‌شوند.


بیشتر بخوانید: ۶ هزار زائر برای وقوف اضطراری وارد منا شدند


به گفته وی، برای انتقال این حجاج ۶۰۰ دستگاه اتوبوس تدارک و آماده شده است.

وی عنوان کرد: بقیه حجاج هم از ساعت ۱۴ بعد از ظهر همان روز، پس از انجام رمی جمره به هتلهایشان اعزام می‌شوند.

ی تصریح کرد: طی این مدت با همه سنگینی حجم کار، روند عملیات بسیار خوب، روان، عادی و با سرعت مناسب بوده و با کمترین مشکل جدی به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

 ۶۰۰ دستگاه اتوبوس  برای انتقال حجاج تدارک و آماده شده است

برچسب ها: حج و زیارت ، حج98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار