سرکوب مخالفان تصمیمات جنجالی رئیس‌جمهور آمریکا

معترضان به سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ در نیویورک بازداشت شدند

حدود ۱۰۰ فرد معترضی که به دلیل سیاست‌های ضدمهاجرتی ناعادلانه دونالد ترامپ در نیویورک تجمع کرده بودند، بازداشت شدند.

بازداشت معترضان به سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ در نیویورکبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، حدود ۱۰۰ معترض به سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ که در مقابل ساختمان «اعمال مهاجرت و گمرک» در نیویورک تجمع کرده بودند، بازداشت شدند.

این معترضان خیابان اصلی را در منهتن نیویورک مسدود کردند. پلیس اعلام کرد به دلیل این اعتراضات، یکی از خیابان‌های منتهی به منهتن نیویورک از هر دو طرف مسدود شده است.

تظاهرکنندگان با تجمع مقابل ساختمان اعمال مهاجرت و گمرک آمریکا شعار می‌دادند: اعمال مهاجرت و گمرک آمریکا اینجا کمین کرده است.

یکی از معترضان اعلام کرد: ما منهتن نیویورک را برای اعتراضات انتخاب کردیم؛ زیرا این سازمان در منهتن ساختمان‌هایی دارد. ما به وضع اردوگاه مهاجران در مرز و کودکانی که از خانواده‌هایشان جدا شده اند، اعتراض داریم.

این تظاهرات در نیویورک آمریکا در حالی برگزار شده است که پیش از این هم چندین تجمع دیگر در اعتراض به سیاست‌های ضدمهاجرتی دولت ترامپ در ایالت‌های دیگر آمریکا برگزار شده بود.

چند روز پیش بیش از ۱۰۰ مهاجر در یکی از مراکز بازداشت آمریکا در لوئیزیانا تظاهرات کردند. پلیس برای متفرق کردن آن‌ها از گاز اشک آور استفاده کرد. چند هفته پیش هم گروهی از معترضان به سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ، در مقابل سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا در آرورا در کلرادو تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان همچنین پرچم آمریکا را پایین کشیده و به جای آن پرچم کشور مکزیک را برافراشتند.

حدود یک ماه پیش هم گروهی از تظاهرکنندگان یهودی مقابل ساختمان اعمال مهاجرت و گمرک در واشنگتن تظاهرات کردند و ورودی‌های پارکینگ و درب ورودی ساختمان را مسدود کردند.

نشریه هیل چند روز پیش در گزارشی اعلام کرد بحران بهداشت و سلامت که گریبانگیر کودکان مهاجر در مرز جنوبی آمریکا شده، به اوج خود رسیده و شرایط زندگی این کودکان در بازداشتگاه‌های آمریکا واقعا وحشتناک است. به نوشته این نشریه، تا تاریخ ۳۱ مه سال جاری میلادی (۱۰ خرداد ۹۸)، بیش از ۱۴۰۰ کودک مهاجر بوسیله نیرو‌های گشت مرزی آمریکا بازداشت شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار