نماینده ولی فقیه در گیلان:

شرکت‌های بیمه به کشاورزان گیلانی بیشتر توجه کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: به دلیل بارش باران و آسیب دیدن محصولات کشاورزی در گیلان، شرکت‌های بیمه باید به کشاورزان گیلانی بیشتر توجه کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در رشت با تاکید بر لزوم توجه بیشتر شرکت‌های بیمه‌گذار به کشاورزان گیلانی با توجه به بارش‌ها و آسیب دیدن شالیزارها گفت: کشاورزان گیلانی تک‌محصول هستند و از دولت حقوقی دریافت نمی‌کنند و با این شرایط توجه بیشتر به آن‌ها لازم و ضروری است.

او همچنین با ابراز تاسف از ظلم‌هایی که در قبال مردم کشمیر می‌شود افزود: مردم آنجا شیعه هستند و اخبار ایران را رصد می‌کنند، کشمیر به ایران کوچک معروف است، این مردم در گذشته مستقل بودند اما در حال حاضر دولت هند توان رسیدگی به آن‌ها را ندارد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به نزاع بین آل سعود و برخی سران کشورهای عربی گفت: نزاع پیش‌آمده به نفع مردم یمن است، چراکه خداوند این ستمگران را ذلیل کرده و آن‌ها را در زمین خودشان شکست خواهد داد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جایگاه عظیم عید قربان در پیشگاه خداوند افزود: مسلمانان در این روز به یاد خدا باشند و استغفار کنند تا موردتوجه درگاه حضرت حق قرار بگیرند.

 او با تاکید براثر دعا و نیایش در زندگی انسان گفت: هرقدر جامعه به سمت معنویت برود خداوند به آن مردم توجه بیشتری می‌کند زیرا دعا و حضور در اماکن مذهبی برکت الهی را نصیب همه افراد حتی کسانی که به این امور اعتقاد ندارند خواهد کرد.

انتهای پیام/اص

خطبه های نماز عید قربان

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.