اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی نتیجه اطاعت از ولایت‌ فقیه است

نماینده ولی فقیه در کردستان صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان که با حضور نمازگزاران در حسینیه سنندج اقامه شد، اظهار کرد: ایستادگی ایران در مقابل تحریم‌ها و سر فرود نیاوردن آن سبب شد نمود ابرقدرتی آمریکا شکسته شودو این دستاوردها و پیشرفت‌ها در بخش‌های مختلف علمی و نظامی مرهون وجود رهبری شجاع و مدبر است.

اقتدار و عزت ملت ایران  اسلامی نتیجه اطاعت از ولایت‌ فقیه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی افزود:جوانان باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های آینده انتقال دهند و با پشتیبانی از رهبری و انقلاب اسلامی اجازه سوءاستفاده به دشمنان را ندهند.
خطیب نماز عید سعید قربان در ابتدای خطبه‌ها به موضوع عید قربان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین موضوع عید قربان امتحان‌شدن در آن است، امتحان‌ها به شیوه‌های مختلف صورت می‌گیرد همانطور که ما در مسائل اقتصادی امتحان می‌شویم.
وی با بیان اینکه عید قربان؛ عید پیروزی در انجام وظیفه، ادای فرمان حق، قربانی کردن هوای نفسانی و کرنش در برابر مخلوق و تقرب به معبود است، افزود: خداوند متعال این روز مبارک را برای همه مسلمانان عید قرار داده و ما هم با ید با الگو پذیری از سیره و روش پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام زندگی کنیم.

آیت الله حسینی شاهرودی در پایان با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی نیروهای مسلح کشورمان، گفت: این اقدام نشان‌دهنده اقتدار و عزت ملت ایران در صحنه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/ت

اقامه نماز عید سعید قربان در حسینه سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.