رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از وقوع مجدد آتش سوزی در محل دفن زباله‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی استاد چینی گر رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول با اشاره به آتش سوزی دوباره در محل دفن زباله‌ها در ماهور برنجی دزفول گفت: پیگیری قضایی در خصوص این آتش سوزی‌ها ادامه دارد.

او اظهار داشت: مشکل آتش سوزی زباله‌ها در ماهور برنجی در سال‌های اخیر با وجود گرمای شدید هوا در تابستان ادامه دارد و منجر به ایجاد مشکلات زیادی برای اهالی منطقه شده است.

استاد چینی گر با بیان اینکه علت این آتش سوزی‌ها مشخص نیست، تصریح کرد: ممکن است این آتش سوزی هم خود به خودی باشد یا توسط زباله گرد‌ها و یا توسط شهرداری انجام شوند.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول اذعان داشت: همیشه این آتش سوزی‌ها اهالی روستای اسلام آباد را آزار می‌دهد که با تغییر جهت باد شهرک صنعتی یک و ۲ را نیز درگیر می‌کند که امروز نیز این آتش سوزی‌ها اتفاق افتاده و ادامه دارد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: طرح شکایتی در این خصوص در دادگستری از طرف محیط زیست انجام شده و در یکی از شعب در حال رسیدگی است.

مصطفی استاد چینی گر بیان کرد: شهرداری همکاری مناسبی در این خصوص ندارد و چهارشنبه گذشته که برای بازدید از محل اقدام شد اجازه بازدید داده نشد، در صورتیکه طبق قانون کارشناسان محیط زیست باید بازدید‌های سرزده داشته باشند که بعد از آن نامه‌ای به دادستان دزفول ارسال شد و موضوع در دست بررسی است.

به گفته او، شهرداری مدیریت درستی در این خصوص ندارد و دفن بهداشتی در ماهور برنجی انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/گ

آتش سوزی در سایت زباله اهواز

برچسب ها: محیط زیست ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.