چهارمین همایش ملی کارگاه‌های تخصصی نانو فناوری، روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه با همکاری انجمن نانو فناوری ایران در تالار جلیل شاهی دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، بر اساس داوری صورت گرفته، تعداد ۱۷۸ مقاله با محوریت نانو شیمی، نانو فیزیک و فوتونیک، نانو مواد، سرامیک و کامپوزیت، نانو زیست فناوری، نانو پزشکی، نانو محاسبات، نانو مکانیک، نانو الکترونیک در این همایش پذیرفته شده اند که در روز‌های ۳۱ مرداد و یکم شهریور در دانشگاه یزد ارائه خواهند شد.

طراحی و ساخت سلول‌های خورشیدی نانو ساختاری، ارزیابی کشت سلولی بر داربست‌های مهندسی بافت، سنتز نانو ذرات لیپیدی، پلیمری و فلزی و نگارش طرح کسب و کار در فناوری نانو از جمله کارگاه‌های تخصصی این همایش است.

انجمن نانو فناوری ایران به عنوان یکی از بزرگترین متولیان امر ترویج نانو فناوری در کشور و یکی از پویاترین انجمن‌های علمی در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، برگزاری سلسله همایش‌های ملی و کارگاه‌های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را در دستور کار خود قرار داده است.

این همایش‌ها به صورت ادواری هر دو سال یک بار در بهار برگزار می‌شود که نخستین همایش در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲در دانشگاه تربیت مدرس با استقبال پرشور اساتید، دانشجویان، محققان و صاحبنظران حوزه‌های مختلف علوم و فناوری نانو تشکیل شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش کارگاه‌های تخصصی نانوفناوری در یزد

برچسب ها: اشتغال ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.