دیدار معاون وزارت ورزش با ووشو کاران

فدراسیون ووشو امروز میزبان معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان بود.

دیدار معاون وزارت ورزش با ووشو کارانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، «مهین فرهادی زاد» صبح امروز (سه شنبه) در آکادمی ووشو حضور یافت.

او  ابتدا برای دقایقی با «مهدی علی نژاد» رئیس فدراسیون ووشو به گفت وگو نشست. فرهادی سپس از تمرینات تیم های بزرگسالان و جوانان ووشوی کشورمان که برای حضور در مسابقات رسمی بین المللی آماده می شوند بازدید کرد.

در ابتدا «زهرا ناطقی» نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو گزارشی از روند آماده سازی تیم های جوانان و بزرگسالان ایران ارائه کرد.

او گفت: بانوان ووشوکار دغدغه ای برای تمرینات و روند آماده سازی خود ندارند، چراکه همه شرایط مهیا است.

سپس معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش نیز، اظهار داشت: فدراسیون ووشو را فدراسیونی درجه یک از لحاظ امکانات می بینم و خوشحالم که همه شرایط برای شما ورزشکاران فراهم است.

او  افزود: اینکه ورزشکار بتواند با امکانات مناسب و بدون دغدغه آماده حضور در رقابت های بین المللی شود، امر بسیار مهمی است که شما ووشوکاران از این فاکتور مثبت بهره مند هستید.

فرهادی زاد با ابراز امیدواری از اینکه بانوان جوان و بزرگسال ووشوی ایران در مسابقات پیش روی به موفقیت دست یابند، گفت: موفقیت زنان در ورزش بسیار مهم است و خوشبختانه بانوان ووشو نقش مهمی در پیروزی های ورزش زنان داشته اند.

بانوان جوان ووشوی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که از ۲۸ مردادماه آغاز می شود، خود را مهیا می کنند.

اعضای تیم بزرگسالان نیز برای حضور در پیکارهای قهرمانی جهان که مهرماه در چین انجام خواهد شد، روند آماده سازی را طی می کنند.


بیشتر بخوانید:

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو مشخص شدند

ظفری حضور در مسابقات جهانی ووشو را از دست داد

کادر فنی تیم ملی ووشو اعلام شد


انتهای پیام/ 

فدراسیون ووشو میزبان معاون وزارت ورزش و جوانان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.