معاون عملیات و اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح:

دستیابی جمهوری اسلامی ایران به توان نظامی و موشکی و پهبادی قوی

سردار سید مجید میر احمدی گفت: امروزایران به توان نظامی و موشکی و پهبادی قوی دست یافته و توان هوایی و موشکی دشمن را به شدت با چالش مواجه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سید مجید میر احمدی معاون عملیات و اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح در یادواره ۵۲ شهید روستای یزدل از توابع آران و بیدگل گفت: به فضل الهی و با مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح، امروز به سطح مطلوبی از بازدارندگی دفاعی دست یافته‌ایم و اینکه یک پهپاد جاسوسی پیشرفته بلافاصله پس از تجاوز به حریم کشورمان ساقط می‌شود، نشان قدرت و توان نیرو‌های جوان با استفاده از ظرفیت داخلی برای مقابله با دشمنان است.

سردار سید مجید میر احمدی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به توان نظامی و موشکی و پهبادی قوی دست یافته و توان هوایی و موشکی دشمن را به شدت با چالش مواجه کرده است.

او به توقیف قانونی کشتی انگلیسیدر سواحل خلیج فارس هم اشاره کرد و گفت: توقیف این کشتی فقط گوشه‌ای از قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی در آب‌های مرزی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

معاون عملیات و اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه ایران هیچ گاه دنبال آغاز جنگ با هیچ کشوری نیست افزود: امروز دشمن تلاش می‌کند تا ملت و مسئولان را از طریق عملیات روانی و رسانه‌ای مرعوب قدرت نظامی خود کند و در این شرایط، وظیفه سنگین حفظ و ارتقای توان و قدرت بازدارندگی و تأمین امنیت کشور برعهده نیرو‌های مسلح است.

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادواره ۵۲ شهید روستای یزدل از توابع آران و بیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.