کشف ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ۲ کارگاه متروکه در خمین

مأموران پلیس آگاهی شهرستان خمین از ۲ کارگاه متروکه ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

کشف ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ۲ کارگاه متروکه در خمینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خمین ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال در دو کارگاه متروکه در اطراف شهرستان خمین کشف کردند.

سرهنگ مفخمی افزود: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، مأموران پلیس آگاهی شهرستان خمین در تحقیقاتی از وجود تعدادی از این دستگاه‌ها در دو مزرعه استخراج ارز دیجیتال در این شهرستان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او اضافه کرد: در مراحل تحقیقات پلیس، دو کارگاه متروکه در اطراف شهرستان که در آن از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌شد، شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضائی و در بازرسی انجام شده از این دو کارگاه، تعداد ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش دستگاه‌های مکشوفه، ۲ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: دو نفر دستگیر شده در این عملیات به همراه پرونده‌های تشکیل شده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

مأموران آگاهی خمین از ۲ کارگاه متروکه ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.