ارسال یک‌هزار و ۲۱ اثر به اولین جشنواره ایمنی بیمار

دبیر نخستین جشنواره ایمنی بیمار، اعتبار بخشی و آموزش به بیمار، از ارسال یک‌هزار و ۲۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس بحرینی دبیر نخستین جشنواره ایمنی بیمار، اعتبار بخشی و آموزش به بیمار به میزبانی شهرکرد، از ارسال یک‌هزار و ۲۱ اثر توسط ۳۴۰ شرکت کننده به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

او افزود: از این تعداد ۲۰ اثر بعنوان آثار برتر، ۳۰ اثر بعنوان آثار برگزیده و ۲۰ اثر بعنوان آثار شایسته تقدیر در جشنواره مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

بحرینی با اشاره به ارسال آثار از شهر‌های مختلف کشور به ویژه، یزد، اصفهان، کاشان، مشهد، هرمزگان، بوشهر، شیراز، کرمانشاه، سنندج و ایلام، بیشترین آثار ارسالی به تعداد ۲۷۱ اثر را مربوط به شهر شهرکرد و از این تعداد بیشترین آثار را از مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) اعلام و اضافه کرد: از بین ۲۰ رشته هنری بیشترین آثار ارسالی مربوطه به پمفلت، پوستر و عکس است.

او همچنین از برگزاری نمایشگاهی از مدل‌های ایمنی و همچنین غرفه‌های بیمارستانی در حاشیه این جشنواره خبر داد و افزود: علاقه مندان می‌توانند ۲۶ تا ۲۸ مردادماه جهت بازدید از این نمایشگاه مراجعه نمایند.

بحرینی تجلیل و اهدای تندیس فداکاری به خانواده شهید مدافع حرم شهید قاسمی، شهید مدافع وطن شهید امیدی و شهیدان راه خدمت رسول طاهری و ستار کاویانی را از دیگر بخش‌های این جشنواره برشمرد و خاطر نشان کرد: این جشنواره در ۲۷ مردادماه جاری از ساعت ۸ الی ۱۳ در سالن همایش‌های ابن سینای پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می‌شود.

بحرینی در پایان به برگزاری کنفرانس‌های علمی یکروزه و کارگاه‌های آموزشی در حاشیه جشنواره اشاره کرد.

انتهای پیام/خ

برگزاری جشنواره ایمنی بیمار، اعتبار بخشی و آموزش به بیمار در شهرکرد

برچسب ها: علوم پزشکی ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.