اهدا ۷ تن میوه به نیازمندان صحنه

رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه گفت: باغداران و کشاورزان صحنه‌ای هفت تن هندوانه و انگور در قالب زکات مستحبی به نیازمندان اهدا کردند.

اهدا ۷ تن میوه به نیازمندان صحنه به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،    سید منصور رحیمی، رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۱۱ میلیون تومان زکات واجب از سوی مودیان صحنه‌ای پرداخت شده است.

رحیمی افزود: این میزان زکات پرداختی پیش از برداشت محصولات باغی و زراعی به این نهاد اهدا شده که بدون شک در پایان فصل تابستان و با دریافت زکات کشاورزان این رقم به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون باغداران و کشاورزان صحنه‌ای هفت تن هندوانه و انگور در قالب زکات مستحبی به نیازمندان اهدا کرده اند.

رحیمی تصریح کرد: ارزش این میزان زکات بیش از ۱۳ میلیون تومان بوده که در اسرع وقت در میان نیازمندان و خانوار‌های محروم توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه با بیان اینکه این نهاد تنها متولی جمع آوری زکات از مودیان است، بیان کرد: زکات مستحبی مودیان بر اساس نیت خیرخواهانه آنان و زکات واجب محصولات کشاورزی در همان روستا‌های پرداخت کننده این واجب الهی و به منظور رفع فقر و ساخت و تعمیر پروژه‌های عمرانی عام المنفعه هزینه می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

۱۱ میلیون تومان زکات واجب از سوی مودیان صحنه‌ای پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.