برگزاری همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از برگزاری همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر شهرستان آبادان خبر داد.

مسعود سهیم پور معرفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: به منظور تکریم فعالین و پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنر‌های نمایشی شهرستان آبادان، این اداره با همکاری موسسات تک منظوره (هنری) شهرستان همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان را برگزار می‌کند.

او افزود: اگر امروز موسیقی و هنر‌های نمایشی آبادان حرف‌های زیادی در استان و کشور برای گفتن دارند و شناخته شده می‌باشند به سبب همت والای چهر‌ها و افرادی است که خاک صحنه خورده و سرما و گرما را در فصول مختلف لمس کرده اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در خصوص برگزاری همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان گفت: این همایش با همکاری ۶ موسسه تک منظوره (هنری) شامل: (نوای ماندگار اروند، آوای شباهنگ مهر اروند، هنر آوای اروند، رها ندای طلوع اروند، آوای احمد الماس اروند، جادوی هزاره ققنوس اروند)، انجمن‌های موسیقی و هنر‌های نمایشی آبادان، شهرداری آبادان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان برگزار می‌شود.

سهیم پور معرفی افزود: همایش چهره‌های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه جاری در محل سینما مهر آبادان با حضور مردم و علاقمندان به فعالیت‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری همایش چهره های ماندگار

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.