۸۶ درصد مشترکین از عملکرد شرکت گاز لرستان ابراز رضایت نمودند

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت : بنا بر نظر سنجی به عمل آمده ۸۶ درصد مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان لرستان ابراز رضایت نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرعامل شرکت گاز لرستان، خدمت به مردم را مهم‌ترین رویکرد شرکت گاز دانست، گفت: بنا بر نظر سنجی به عمل آمده رضایت مندی مشترکین از شرکت گاز بیش از پنج درصد رشد داشته است.

‍ غلام رضا لطفعلیان افزود: بنا بر نظرسنجی به عمل آمده ۸۶ درصد مشترکین از عملکرد شرکت گاز استان لرستان ابراز رضایت نمودند.

وی افزود: طرح نظرسنجی از ذینفعان از سال ۹۱ تا کنون بصورت متوالی در ٤ حوزه مشترکین، کارکنان، نمایندگان جامعه و پیمانکاران انجام و مورد پایش قرار میگیرد که رشد ۵ درصدی نتایج امسال نسبت به سال گذشته خستگی را از تن همکاران ما زدود.

وی تصریح کرد: با توجه به پیاده سازی استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ و تعالی سازمانی، طرح نظرسنجی از مشترکین براساس مولفه‌های شهرت و تصویر، محصول و خدمات، فروش و ارتباط با مشتری، پشتیبانی از مشتریان و وفاداری به صورت نمونه گیری تصادفی و متناسب با تعداد جمعیت هر منطقه از تمام شهرستان‌های استان بر اساس متد‌های علمی آماری انجام می‌گیرد.

لطفعلیان، با بیان اینکه هدف از اجرای نظرسنجی بهبود کیفیت خدمات به مشترکین می‌باشد گفت: شرکت گاز لرستان یک سازمان خدمات رسان است که ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رضایت مشترکین از اهداف استراتژیک آن می‌باشد.

وی افزود: استقرار استاندارد‌های ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴، سامانه الکترونیکی ارتباط با مشترکین جهت دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات ذینفعان، راه اندازی صدور قبوض از طریق شماره پیامک ٣٠٠٠١٩٤٠٦، صدور قبض در محل و راه اندازی سامانه امداد مکانیزه از جمله اقدامات شرکت گاز لرستان در جهت ارتقاء رضایت مردم استان است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان خاطر نشان کرد: هم اکنون رضایت مشترکین از خدمات این شرکت در سطح مطلوبی قرار دارد، اما پرسنل شرکت گاز استان لرستان با تلاش شبانه روزی خود در صدد افزایش رضایت مشتریان می‌باشند.

انتهای پیام/ب

رشد بیش از ۵ درصدی رضایت مشترکین از خدمات شرکت گاز  لرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.