نجفی بخشیده شد/شهردار اسبق اعدام نمی شود

مسعود استاد برادر میترا استاد از بخشش محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مسعود استاد برادر میترا استاد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از بخشش محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران خبر داد.

 او در صفحه خود نوشت: 

نجفی بخشیده شد

قصه ما به سر رسید، قصه یتان بی غصه باد. هفتم خرداد ۹۸ تلفنم زنگ خورد و زندگی مان چرخی خورد، خبر کوتاه بود و خبرنگاران زیاد.

تا به خود آمدم خواهرم بود و خون و جنازه و مردی مشهور به سیاست، وزیری خوشنام، شهردار پرطمطراق سابق و معاون و مشاوری امین برای بالاترین مقام اجرایی کشور، حامی حقوق زنان، ولی قاتل زن خودش.


بیشتر بخوانید:احکام خاندان هاشمی؛ از حبس‌های طویل المدت تا رد مال/ ۲۰ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق برای داماد وزیر/ حکم اعدام برای نجفی


سخت بود برایم مدیریت بچه‌ای که با جنازه خون آلود مادرش روبرو شده بود و جامه از تن دریده بود.

سخت بود برایم ضجه‌های مادری که شاید تا دیروز داماد خود را دولتمردی شریف می‌دید و امروز قاتل عزیز خود.

سخت بود برایم اشک‌های پدری که همیشه فرزندان خود را از ظلم به دیگران پرهیز می‌داد و امروز سینه دخترش سوراخ به گلوله داماد خود می‌دید.


بیشتر بخوانید:آیا نجفی، شهردار اسبق تهران از زندان آزاد می شود؟


کمی شاید ترسیده بودم از آن همه قدرت مرد سیاستمدار که تا دیروز فکر می‌کردم قدرتش پشت گرم خانواده مظلومم می‌شود و امروز همه آن قدرت در مقابل من و خانواده مظلومم بود.

آری خواهرم با سلاحی کشته شده بود که قرار بود مقابل سلاح ناجوانمردان باشد.

آری ترسیده بودم زمانی که پلیس، قاتل را با گرمی استقبال می‌کرد و فارغ شده بود که این تصاویر برای خانواده یک شهروند عادی، داغ بر داغ می‌افزاید. اما فردای آن روز ساعت ۹ صبح در دادسرا با اولیاء دم نزد دادستان عادل جناب آقای دکتر شهریاری حاضر شدیم. مرد با شوکت دیروزمان را، بیچاره مرد گرفتار در پنجه عدالت دیدم که حتی قادر به تکلم صریح دیروز نبود. پدرم زیر گوشم گفت حضرت عزرائیل توسط این مرد جان دخترم را گرفت و من تسلیم اراده خداوند هستم، مادرم نیز چشم در چشم او شد و گفت به خدا واگذارت کردم. فرزند مقتول هم از دادستان محترم تقاضای قصاص کرد. از آن پس بود که آماج حمله خبرنگاران هم خط سیاست‌های آن مرد قرار گرفتم و سؤالات آن‌ها از ما به گونه‌ای بود که ظن کشته شدن دکتر محمد علی نجفی توسط خانواده و خواهر ما صورت پذیرفته بود و به جای مقتول باید پاسخ می‌دادیم که چرا کشته شده ایم.


بیشتر بخوانید:تکذیب انتقال نجفی از زندان به بیمارستان


ناجوانمردانه‌ترین قسمت داستان این روز‌های ما، زمانی شروع شد که وکیل افراد سیاسی زبردست وارد میدان شد و فراموش کرد که به عنوان یک بال کبوتر عدالت، باید به یاری قاضی بشتابد.

آموزشی که این وکیل با وجدان به موکل خود داد در کنار مطبوعات مغرض، کمرمان را خرد کرد و اگر نبود توکل به خداوند متعال، شاید زبان در دهان می‌چرخید و راز‌هایی برملا می‌گشت و پرده از معمای چرایی قتل می‌افتاد.

جناب آقای علیزاده طباطبایی، امیدوارم کارآموزان قضایی تان تاریخ وکالتتان را نخوانند و ندانند که حب خط سیاسی، چگونه استادشان را به رغم چهره موجه اش، ملعبه دنیادوستی کرد و حتی از موکل خود با آن همه دبدبه و کبکبه عبرت نگرفت. شما تا آنجا فرار رو به جلو فرمودید که همسر رفیق گرمابه و گلستان خود را، پرستو و در یک کلام مهدورالدم خواندید و فکر نکردید که فرض آنکه حتی موکل از قصاص در این دنیا نجات یابد در محکمه عدالت خداوند، خود و موکل باید پاسخ دهید و این چند روز باقیمانده عمرتان در قبال حیات همیشگی، خسران ابدی برایتان دارد.

خوشبختانه موکل شما هوشمندتر از شما بود و در جلسه دوم دادگاه، عزلتان کرد و کمترین دفاعیات شما را کان لم یکن نمود. شما آنقدر این پرونده قتل برایتان جذاب بود که حتی در زمانی که سمتی در پرونده نداشتید باز در کنار فرزند معزول آیت الله خزعلی اظهار نظر نمودید. امیدوارم به خود بیایید و توبه بفرمایید والا عمر برف است و آفتاب تموز!

و، اما جناب نجفی، به خبرسازان هم خطی خود گفتی که صداهایت را نهاد امنیتی به همسرت می‌داد و ظن پرستو بازی را با کمک خبررسان هایت چرخاندی. بدان و آگاه باش پرستوی شما کلاغی بود و در قامت شخص مورد اطمینانت که دست بر قضا در دادگاه هم حضور داشت این مهم را انجام می‌داد و در تماس‌های شما، فایل‌های خاله زنانه را به همسرت می‌رساند که اگر مایل بودی در یک جلسه خصوصی، اسم شخص را به شما خواهم گفت بلکه در ملاء عام آبرویی از کسی نریخته باشیم.

نکته دیگر با حامیان زنان می‌گویم! مشاورین و نمایندگان بانوان کشورم، خواهرم در نگاه شما زن نبود؟ که عریان در داخل حمام توسط همسرش به قتل رسید و یک کلام در موردش نگفتید؟ آیا سیاست تان فقط به شما اجازه می‌دهد در مورد حق تحصیل و حق کار، نفقه و سهم کابینه، وامصیبتا سر دهید؟ قتل بانوی ایرانی برایتان ارزش نداشت که قدماً یا قلماً یا کلاماً از او یاد کنید؟ باشد مردمانمان در دوره‌های بعدی انتخاباتتان، قضاوتتان کنند.

و، اما در مورد خودم که روزی سردار گمنام و روزی سردار سپاه نام گرفتم، می‌گویم که الان نه شغلی دارم و نه رسمی که از کسی گرفته باشم. فقط فرزند روستازاده‌ای به نام کاکابرار از دیار کرمانشاهانم. از کودکی از پدر و مادرم مهرورزی آموختم و تا درجه دکتری تخصصی هواوفضا در معتبرترین دانشگاه‌های کشور و بدون رانت تحصیل کردم. در بهمن سال ۹۳ خانه هواوفضای ایران را در شهرداری تهران تأسیس نمودم و الان نیز فقط مدرس دانشگاه هستم.

و، اما در آخر داستانمان به واسطه پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و کشور و همچنین وکلای عزیزمان آقای مسعود افرازه و محمود حاجلویی، پدرم، مادرم و مهیارمان آقای محمدعلی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم و امیدوارم آقای محمدعلی نجفی در این چند صباح باقی مانده، به دور از سیاست، به تزکیه نفس بپردازد. اجر همه خیرخواهان و هدایت همه بدخواهان به راه راست را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مسعود افرازه وکیل مدافع اولیادی دم میترا استاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تایید خبر بخشش نجفی از سوی خانواده میترا استاد گفت: رضایت خانواده استاد اعلام شده است.

انتهای پیام/

نجفی از قصاص رهایی پیدا کرد

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ای سیاست... اگه الان ادم عادی بود هفتا کفن پوسونده بود... میترسم.. توکاندیدها هم شرکت کنه نجفی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
خودشون میدونن و خداشون ما چرا چیزی رو ک ندیدیم با چشمانمان قضاوت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
زنده باد نجفی
Iran (Islamic Republic of)
محنا
۲۳:۱۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
فقط باید اعدام میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
دوستانی که می گن اسلحه غیر مجازش چی میشه به خاطر اون به دوسال حبس محکوم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
خدا کنه نجفی زود ازاد بشه بره تو خونش سر زندگیش. . کنار خانواده، ، این یک سال کار اشتباه بیچارره رو داغون کرد . حالا میفهمه زندگی چیه قدر زندگی میفهمه ، خدا عاقبتت ههمونو ختم به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
وای با بخشش استاد چقد سوخته برشته شدن بد خواهان نحفی،،، خدا خیرت بده استاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
پول همه کار میکنه،مرده رو زنده کرد براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
واقعا متاسفم اين مرد بايد اعدام ميشد نه بخشيده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
مگه ادم الکی کسی و‌میبخشه بیخودی چرا هی میگید آفرین اصلا تشویق نداره نجفی باید اعدام میشد تا درس عبرتی شود برای دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
دمت گرم استاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
ولش کنيد بابا تو کار خودمون مونديم اينو چيکار داريم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا نوری..دبیر بازنشسته
۱۰:۵۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
باسلام
احسنت بر خانواده فهیم خانم استاد
احسنت بر برادر بزرگوارش

آقای دکتر نجفی بهترین وزیر آموزش و پرورش بوده ومن بهتر از ایشان بر مسند وزارت آموزش و پرورش ندیدم
برای هرکسی اشتباه رخ می دهد مهم اینست که انسان به اشتباهش اعتراف کند و تسلیم حکم دادگاه بشری و حکم خداوند باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
آفرین.موافقم.
خدا حفظشون کنه و ادامه زندگی رو در کمال آرامش و بدور از هیاهو براشون رقم بزنه و ان شالله در انجام کارهای خیر کمکشون کنه.کما اینکه در گذشته هم از خیرین بودن ایشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
قصاص
Iran (Islamic Republic of)
آوین
۱۸:۱۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
واقعا این پول چه میکند
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۵:۱۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
پدر و مادر میترا استاد میتونن تقاضای مهریه رو بکنن.مهریه زن حتی بعد از مرگ هم طبق قانون قابل اجرا و گرفتنه.اگه مردها بدونن با قتل زن مهریه اش ساقط نمیشه خیالات خام نمیکنن .به امید جامعه ای اگاه
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۰۲:۳۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
تمام ماجرا بوداره
یکی رو بیای بکشی بعد بری کلانتری خودتو معرفی کنی و خبرتو بزارن رو شبکه خبر بعد دادسرا و دادگاه و حکم قتل عمد برات صادر کنن بعدش یهو بگن میتونی ازاد باشی و حتی تونستی یکی دیگه رو هم بکشی همه چی ارومه .... ما چقدر بدبختیم
من اگه اونو کشته بودم تا الان هفت کفن پوسونده بودم ... اما اونا اقازاده ان پول دارن و پولدارها هر گز قصاص نمیشوند ... این کار باعث جری تر شدن اقازاده ها و پولدارها خواهد شد تا راحت جان انسان دیگه ای رو بگیرن . متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
محض اطلاع اقایون وکیل این پرونده که میگن قتل شبه عمد بوده
شماها چجوری مخواین از چیزی دفاع کنید که قطعا میدونید اون قتل عمد بوده ... به صراحت قانون مجازات اسلامی زمانی که شخص قصد قتل رو نداره ولی الت قتاله نوعا کشندست و با اون الت قتاله کسی رو بکشه قتل عمد محسوب میشه ... اگه اسلحه کلت که فشنگ جنگی توی خشاب اون هست نوعا کشنده نیست پس چه سلاحی از نظر جناب اقایون وکلای قاتل نوعا کشندست ؟؟ این مطلب رو دانشجوی ترم اول حقوق هم می دونه پس چرا میخواین از چیزی دفاع کنید که به کذب بودن اون اگاهید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۱:۰۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
اگه ابجی من زن دوم مردی بشه و شوهرش بکشش بخشش می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
کسی از مقامش سواستفاده می کندحکمش اعدام است
Kuwait
رویا
۲۱:۱۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
درود بر تو ای دلیر مرد کرمانشاهی خاندان استاد، آفرین که پا بر وجدان نداشته ات گذاشتی و بخاطر پول میلیاردی از خون خواهر مرحومت گذشتی، آفرین و سپاس بر تو و خانواده‌ات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
خداروشکرنجفی درسته دست به قتل زده اماهروجدان وعقل سلیمی میگه نجفی گناهی نداشته و
Iran (Islamic Republic of)
سا
۱۷:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
داداش میترا هم خودش می دونه حق خواهرش مرگ بوده حالا چه بهتر بامردنش چیزی هم نصیب خانوادش بشه حقشونه بزار بخورن خانما لطفا مشکل باشوهراتون دارید بحث نکنید لطفا طلاق بگیرید چون ما شوهرا می کشیمتون هیچ کس هم کاری باهامون نداره
Iran (Islamic Republic of)
اذر
۱۶:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
اشتباه کردین آقای استاد
زن کشی و همسر کشی بدعتی شد امید ما به شما پایداری شما و مقاومت شما بود تا مشت محکمی بر دهان اینانی باشد که با قلدری، سوء استفاده از مقامی که ما به آنها اعطا کردیم، با قساوت تمام بر زنان و مردان ایرانی ظلم روا می دارند.
می دانیم معامله کردی نه با پول که در ازای پاسداشت از سایر وابستگان از خون میترا که نه یک زن که تمام زنان این کشور بود گذشتی.
Iran (Islamic Republic of)
ارزو
۱۶:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
وخدایی که در همین نزدیکیست
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۶:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
دوستان مسعود استاد قطعا یه کاریی توی مملکت میشه منتظر باشید اسمش به خاطرتون بسپارید .شاید وزیر بشه
Iran (Islamic Republic of)
سا
۱۶:۲۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
نجفی از روز اول خیلی اروم برخورد کرده یعنی اطمینان صد درصد داشت که اعدام نمیشه این خیلی عجیبه یا میدونس خانواده طرف مجبورن رضایت بدن چون که ..........
یا این که می دونس نمیتونن اعدامش کنن به دلیل ......
Iran (Islamic Republic of)
متعجب...
۱۵:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
قطعا بخشش و جلوگیری از قطع نفس یک انسان زیبا و دلنشینه
اما....
گاهی خوبه حکمی اجرا بشه تا رسم بر این نشه...
مردی زنش را با اسلحه سلاخی میکنه..بعد بهش تهمت میزنه...و چون پول داره در نهایت آزاد میشه..
سالی چند نفر به این شیوه چون نام و مالی ندارن به طناب مجازات آویزان میشند؟
کمی عدالت و انسانم آرزوست...
Iran (Islamic Republic of)
حسنبادی
۱۴:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
اگربه جای مقتول خانم استاد قاتل بود واقای نجفی که حالا قاتل است مقتول بود آیا کسی برای رضایت پادرمیانی میکرد آیا خانواده نجفی به این سرعت رضایت میدادن.
Sweden
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
دورود بر شرافت و انسانیت خانواده استاد که لطف کردن و نجفی را بخشیدن بنده به عنوان یک فرهنگی دست خانواده استاد را میبوسم واز کسانی حرف های تحریک کننده برعلیه هردو خانواده هم نجفی و هم استاد میزنند خواهش میکنم در مورد مسایل کلی تر مملکت حرف بزنید دخالت تمام شد ممنونم خانواده استاد
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۱:۰۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
دیگرانو نباید قضاوت کرد .ما چه
میدونیم شاید خانواده استادو بزور وادار به رضایت کردن وگرنه چرا باید رضایت بدن و بزارن نجفی بره .خدا خودش اگاهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
قضاوت با خدا.......
Iran (Islamic Republic of)
۴
۱۰:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
قضاوت با خدا....... ولی به نظر من آقای استاد کار خوبی کرده چون که بخشش دل بزرگ می خواد و از صفات بزرگانه دینه. اجرش با خدا.
Iran (Islamic Republic of)
پاشا م.
۰۹:۳۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
مهم اينست كه خدا ببخشد نه اولياء دم اكنون گناه شرعى نجفى مضاعف شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
میشه بفرمایید این فتوا رو طبق کدوم قانون شرع دادین؟؟!!!
حق الناس بوده اونا هم بخشیدن .ان شالله زنده بودن جناب آقای نجفی برای فرزند اون مرحومه بسیار مثمر ثمر خواهد بود.به کوری چشم همه تنگ نظران
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۴:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
پول کار خودش راکرد
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۲:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بنظر من کاملا مشخص است که احتمالا پول گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خداروشکرررررررررررررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
عجب چ جالب
Iran (Islamic Republic of)
آریا شکوه
۲۱:۴۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
راحت نشستیم به قضاوت مردم،،حتی از تهمت زدن به زنی که دیگه زنده نیست تا از خودش دفاع کنه هم ترس و شرم نداریم،،،شما از کجا میدونی دلیل بخشش از طرف خانواده مرحومه به خاطر پول بوده،،،خیلی راحت بقیه رو قضاوت میکنیم و حکم صادر میکنیم،،،حواسمون باشه که چند ماه پیش،،نه نجفی تو فکرش میگنجید که دستش به خون کسی آلوده بشه،،،نه مسعود استاد فکرش رو میکرد که چنین مصیبتی رو تجربه میکنه،،،مشکل ما اینه که فکر میکنیم مصیبت فقط واسه بقیه هست و از ما دوره،،اینقدر راحت بقیه رو قضاوت نکنین،،،واسه اون مرحومه طلب آمرزش و واسه خانواده ش طلب صیر میکنم و میگم بدا به حال نجفی که باید بزودی در محضر حق جوابگوی کارش باشه،،خدا تفکر رو از ما نگیره،،،چون حرف زدن زیاد کار دشواری نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
قدرت، پول، اینجا اینا حریف ندارن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
صددرصد
Iran (Islamic Republic of)
تابناک
۲۰:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
طبق پیش بینی ها آزاد شد
Iran (Islamic Republic of)
1987
۲۰:۲۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خانواده ی استاد بخشید ما مردم که نمیبخش
یم،، درضمن آزاد که نمیشه باید زندانیش رو بکشه.. واینکه سلاح غیر مجاز و اتهام های دیگه... فقط بخشیده شد ولی به این راحتی که آزاد نمیشه
Saudi Arabia
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خیلی ها فکر می کنند بخشیده شدن نجفی به نفع اوست!!!
در حالیکه ، هر روز زنده ماندنش یکبار اعدام برایش محسوب میشود!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
حجکم مقبول!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حدیثه حسینی
۲۰:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چقدر سخته وقتی میبینم عده ای از ملت ایران، بدون فکر و بدون مدرک، تهمت میزنند و کامنت میذارند
اخه شماها ازکجا میدونید خانواده داغدار استاد، پول هنگفت گرفتند و رضایت دادند. بخدا بااین قضاوتها اول خودتونو خوار میکنین. روح مقتوله شاد ، و خدا صبر جمیل به بازماندگان عنایت کنه. قاتل هم به راه راست هدایت بشه انشالله...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
۸/۵ میلیارد کم نیست پول دیه
میگن خاتمی دنبال کارش بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اینم قتل عمد!!! .یاالل عجب!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
با شش گلوله و یک بالش قتل غیر عمد است؟؟؟؟!!!! گفته اند اعتراض می کنند که قتل شبه عمد بوده است تا بتوانند جنبه عمومی جرم را هم پاک کنند ..خدایا برس به داد اسلام و مسلمین به قول حضرت امام ... مدعی هم هستند که چرا مردم نظر می دهند هر چه بوده فراموش کنند
Canada
کتایون
۱۹:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خدا رو شکر ممنونیم از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بیچاره بدبخت ترسو به روح خواهرت قسم خوردی رضایت نمیدی پس چی شد یعنی پول اینقدر شیرینه ای بدبخت بیچاره به تو هم میشه گفت برادر
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اقای مسعود استاد برادر گرانقدر و عزیز سعه صدر و بزرگیتان را تحسین می کنم درود بر شما و تمامی انسانهایی پاک نهادی که می بخشند و تحت تاثیر حرفهای بی رحمان و نامروتان قرار نمی گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
مسعود استاد حداقل می گفت چقدر پول گرفته تا رضایت بده.........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
هرچی هم داده باشن مال فرزند میتراس نه برادرش، ، نوش جونش، ، درضمن برادرش ولی دم نیس، ، گذشت با پدر مادر و فرزنده خیلی جوش نزن
برات خوب نیستااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
متن زیبایی بود خود آقای نجفی در نوشتنش کمک نکردند؟
چقدر خوب بازی کردی جناب استاد در این مدت جلو دوربین!!!
از همان اول معلوم بود مرد قاتل اصلاحات قصاص نمی شود........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
استاد اون حرفها چی بودمیخاستی فاش کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
جالبه 5 تا گلوله میزنه به زنش بعد خانواده زن میاد آیه قرآن وسط میاره . بکش و قصاص نشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
تو تمامی جلسه دادگاه نجفی میخندید میدونست که اعدامی درکار نیست
و واسه خانواده استاد متاسفم که بخاطر پول از خون دختدشون گذشتن و رضایت دادن
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۸:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام اقای استاد درود خدا بر شما و خانواده محترمتان که واقعا با بیانات زیبا و به حق آب پاکی رو روی دست همه ریختید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بالاخره هشت میلیارده کار خودشو کرد البته واسه اینا پولی نیست واسه همین میگن معامله ای نبوده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
واقعا برای خودمون متاسفم که نجفی وزیر آموزش و پرورش دوران ما بود.
چه آموووووزشی و چه پرررررورشی شدیم ما.... !
توسط مردی که از اداره خودش و خانواده خودش هم عاجز است.
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
دکتر نجفی بهترین وزیر آموزش و پرورش بود. تو چی میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
شما راضی بودی گویا؟ ما که خیری ندیدیم شما از بستگانشون بودید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
واقعا
Japan
ارامش
۱۷:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ولی این اخرای عمرنجفی بعیدمیدونم بهش خوش بگذره چن عذاب وجدان یه لحظه ارومش نمیذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
دلم برا خودش که تو جوونی کشته شد و پسر نوجوانی که الکی بی مادر شد میسوزه.وگرنه زندگی برای همه جریان داره از این داداش طبل تو خالیش همچین انتظاری میرفت خون خواهر تو چند فروحتی؟
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۲۲:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چرا حرف بی ربط میزنی؟!میگه به خاطر خدا بخشیده.چرا کج فهمی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
از اون
اولم مشخص بود نحفی هم زور داره هم زر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
از خدا بترس و قضاوت نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چرا آزاد بشه جرم عمومی داشتن سلام کمری غیر مجاز چی میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چه راحت نظر میدین جای تاسف
Iran (Islamic Republic of)
خرسندی
۱۶:۴۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
سایت باشگاه خبرنگاران جوان ....
یادتون گفتم این خانواده استاد از خداشونه که ببخشند تا پول گیرشون بیاد. یادتون گفتم روند دادگاه رو ادامه دادن تا پول هنگفتی گیرشون بیلد...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چقدر مثلا؟ می ارزه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
مگه در صورت عدم رضایت بنا بود اعدام بشه؟! محالاته.....
-
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
آخرش هم با رضايت ختم ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
آقای نجفی هنوز اول ماجراست.
بزودی در محضر خداوند باید پاسخگوی میترا استاد باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ناشناس ۱۶:۵۶ کاری به آخرت آقای نجفی نداشته باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اقای استاد
توکه میخواستی ببخشی همون اول میبخشیدی
عالم و ادمو مسخره کردی

اخرشم با یک کلمه (بخشیدم )پروندشو بستی
فقط خون خواهرت این وسط پایمال شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اون خانمهایی که در کمال پررویی میگن این ماجرا عبرتی شد تا پا در زندگی کسی نگذاریدو زن دوم مردی نشوید به این مورد هم عنایتی داشته باشه که شوهران همون به اصطلاح زنان اول دختران مردم را گول میزنند و زن دوم خود قرار میدهند .
اون مردای بی وجدان که زن و بچه دارند و میشه گفت که البته زن اولشم بی وجدانه که نمیتونه زندگی اداره کنه و باعث میشه دختری به عنوان زن دوم وارد زندگیش بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اگه خانم هستی خدانکنه گرفتاراین مسئله خیانت همسربشی وگرنه نظرت قطعا فرق میکرد واینکه زن اول کم میزاره توجیه مناسبی نیست میتونن طلاق بدن بعد ازدواج مجدد کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
هر ادمی تو زندگیش سبک سنگین میکنه ببینه کاری که میخواد بکنه به صلاحش هست یا نه ،ایا مردی که بعد از چهل سال زندگی میخواد ازدواج کنه حالا که همسرش کمی شکسته وپیر شده مرد قابل اعتمادی یعنی تو این چهل سال نمیتونسته همسرش وطلاق بده منتظر بوده این خانم بیاد ادم فکر میکنه مردی که زنی رو چهل سال جوونیشو به پای مرد گذاشته بلاخرهنصف اون خونه وزندگی که ساخته به همت اون زن ساخته شده بعد باید دودستی تقدیم یار جدید تازه نفس مرد کنه بعد اگر خانم استاد دختر جوان نوزده بیست ساله احساساتی یا بی سواد دنیا دیده نبود میشد گفت گول خورده ،حتی اگه بگیم نجفی هم گول خورده احمقانه است من اگر به عنوان زن خانم استاد ونقد میکنم چون توقع از هم نوعم بیشتر از توقع که از آقایون دارم قانون دنیا این که برای کسی بدنخواه خدا بدتر شو سر راهت قرار میده من به این قانون ایمان دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اره واقعا. زن اول و شوهر داستان جفتشون بي وجدانن. زن دوم هم قديسه است. پاك و طاهر و مطهر. هيچ نقشي هم تو از هم پاشيدن خونواده اول نداره
Germany
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
تهوع آوره
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اگر اعدام میشد جای سوال بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
هرچه میخواهد دل تنگتون بگید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
مگه مسعود استاد چند سالشه که میگه سردار سپاهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
جناب نجفی در آموزش وپرورش که وزیر بودند ، در حق فرهنگیان جفاهایی که نکردند.باید اعدام میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خداوند آن مرحومه را مورد رحمت خود قرار دهد ولی وای بر زنده ها که واقعیت را کتمان میکنن و هر کس نفع خودش را در نظر می گیرد و حرف میزند آقای استاد چرا لاپوشی کردی و حقایقی که گقته بودی م
چرا موقعی که نجفی خواهرت رابا پرداخت مهریه دعوت به طلاق کرد طلاق نگرفتی و الان هم خودت نبخشیدی شاید .......الله علم
ولی بخشش شما قابل ستایش هست
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته فرهنگی
۲۲:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
دکتر نجفی بهترین وزیر آموزش و پرورش
بود.
Iran (Islamic Republic of)
خ
۱۴:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
آقای استاد کار شما در بخشش آقای نجفی ستودنی است ودر تاریخ ماندگار خواهد شد درود بر شما وخانواده ارجمند وبزرگوار در عمل ثابت کردید که خیلی بزرگواری خداوند خیر دنیا وآخرت نصیبتان نماید بزرگی کارتان در حد دنیا نیست فراتراز آن است
Iran (Islamic Republic of)
bm
۱۴:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
جای خود را با نجفی عوض کنید
Iran (Islamic Republic of)
زهرایی
۱۴:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خب دیگه آقایون زوردار. برین با خیال راحت زن دوم و ... بگیرید بعد اگه دلتونو زدند بگیرید بکشید. بعدش بگید پرستو بود. مامور شده بود به جاسوسی و قبل از من معشوقه شصتا مرد دیگه بود. اون بدبختم که دیگه نفس نداره بلند شه از خودش دفاع کنه. خیالتونم راحت که اینقدر زور دارید که ببخشش بگیرید.
شما یه بار این خانمو نکشتید. الانم هر روز دارید با بردن آبروش هر روز میکشیدش
Iran (Islamic Republic of)
حنا
۲۲:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
آبروی مرحوم خانم استاد نرفته و نمی ره چون همه ی ما میدونیم مقصر کیه و حق با کیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
خدا به خانواده ی استاد اجرونیکی عطا کنه خداخیرتون بده کرمانشاهی غیوربه حرف و حدیث ها توجه نکن خیلی مردی هم وطن باگذشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
صد افسوس...
Kuwait
رویا
۲۱:۱۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
یا مرد غیور و دلاور کرمانشاهی درود و رحمت خدا برتوی بزرگوار و پول که بخاطر میلیاردی پول از خون خواهرت گذشتی، درود بر تو ای غیور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
همیشه آن که می میرد، ضرر می کند...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
وااای.درسته که بخشش خیلی خوبه . اما نه برای این آقای ژیگول.که توی این مدات خط ریشش هم بهم نریخت چه رسه به غصه مرگ یک انسان. حداقل تا روی سکوی اعدام میرفت بعد میبخشیدنش.شاید تا اون موقع هم مبلغ مورد معامله هم چشمگیرتر میشد.
Iran (Islamic Republic of)
نفیس
۱۳:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
قابل توجه بانوانی که به قصد پیشرفت پا در زندگی یکی دیگه میذارن. لطفا عبرت بگیرید. زندگیش فنا شد و اون خیری که انتظارش رو میکشید نصیب بقیه. خدا بیامرزش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
متاسفم براخانواده محترم استادکه به این راحتی ازقاتل دخترشان گذشتنداین باب میشه که هرکس باپول همه کاربکنه وآسوده خاطرباشه
Iran (Islamic Republic of)
بوعابد
۱۳:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
احسنت به گذشت تان. چیزی که درگذشت است درانتقام نیست.
United States of America
یوسفزاده
۱۳:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
هیچکس جز خدا نمیدونه خدا این خانم بیامرزه روحش شاد درست نیست توی زندگی مردم قضاوت کرد حالا چه سیاست مدار چه ادن معمولی خداوند خودش میدونه
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۱۳:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
با اطمینان، همه می‌دانستند که وی اعدام نمی‌شود. آقا و آقازاده ها هرگز اعدام نمی‌شوند.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۳۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
جناب دکتر مسعود استاد .کاری که شما انجام دادید هم در این دنیا قابل ستایش است اما در سرای آخرت .اما از خدا میخوام که به پدر و مادر بزرگوارتان و فرزندش و جنابعالی صبر عنایت فرماید.اما بدان هیچ کس از محکمه الهی به آسانی نمی تواند فرارکند....اما برای خانم مرحومه میترا استاد روحش قرین رحمت الهی باشه....واقعا داغ فرزند برای پدر و مادر بسیار سخت کمرشکن هست.خداوند به پدر و مادر صبر عنایت فرماید
Germany
نو
۱۳:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
پول چه کارها که نمکند.اگر خانواده استاد دیه بگیرند یا هرچیز دیگر حقشان است.اما وای بر احوال نجفی وحزبش که گناه سخت دیگری را مرتکب شدند.
Iran (Islamic Republic of)
Qiumarth
۱۳:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام قطعا فقط خدا از نیات باخبراست اگر طبق ایه ای که اورده ای باشد طوبی لهم اگر پول گرفته ای حقت بوده که خدا برایت مقرر کرده اما اگه دومی صادق است مطمئن باشه که در حق ایه جفا نموده ای چون روغن ریخته نذر امام حسین نموده ایی وبدا به حالت . خود دانی وخدا و اگرمن هم در دفاع از ایه باشد طوبی لهم واگر تجسس باشد بدا به حالم که خدا فرموده در زندگی دیگران تجسس نکنید والعاقبت للمتقین
Iran (Islamic Republic of)
ز.م
۱۳:۲۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
آیا از این پس من زنی که به خاطر فرزندانم مجبور به ادامه زندگی با مردی که مرتبا مرا کتک زده و به مرگ تهدید می کند در زیر این سقف احساس امنیت خواهم کرد؟ آقای دکتر استاد بخشش شما یقینا بر افزایش آمار خشونتهای خانگی و قتل ما زنان بی تاثیر نیست. می فهمم ارتقاء از دانشیاری به استادتمامی کاریست بس دشوار اما در تصمیم خود کاش گوشه چشمی هم به ما می داشتید که نه دکتریم نه استاد دانشگاه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بخشش روخانواده مقتول انجام دادن پس اگه خدای نکرده این اتفاق برای هرکسی بیفته ربطی به قاتل نداره حکم قصاص بوده وباید اجرامیشده اگه که رضایت نمیدادن
کنترل خشم مهمه توشرایط بحرانی وگرنه اعدام های زیادی شده به خاطرقتل ودرصد کمی بخشش بوده پس به گفته شماباید امارجنایت پایین میومده درصورتی که اینطورنبوده
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
توکل بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
تابلو هست پول گرفته .به این راحتی میگه بخشیدیم .قسمت پول گرفتن رو اصلا اشاره نمی کنه پس قبلا هم به خیلی چیزها که به نفعشون نبود اشاره نکرد این برادر محترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
در تاریخ چه می نویسند؟ گردن کلفتی مدعی فرهنگ زنش را که از خانواده روستائی بود با پنج گلوله کشت و با درهم و دینار خون او را خرید و به این کشتار فجیع افتخار کرد و رفقایش برایش جشن گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
زنش دست بزن داشته؛ از اون زنای قلدر بوده؛ من اینجور زنارو می شناسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اقای استاد ،برادر عزیز وبزرگوار اینکه شما وخانوادتون گذشت کردید کاربسیار خیر و پسندیده ای بود ومطمئنم خیر دنیا و آخرت رو میبرین ومن به عنوان یک زن تحت هیچ شرایطی نتوانستم از خواهرتون دفاع کنم چون به عنوان یک زن اول به خودش وفادار نبوده قبول کنید ازدواج با مرد زندار کار درستی نبوده تحت هیچ شرایطی ... حتی اگر همسر اول مشکل داشته باشه حتی اگر نجفی خواهرتون وگول زده باشه ویا غیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بخشش کسی که جان یک انسان بی گنارا بصورت عمد گرفته باشد جنایت است بخشش مال غیر عمد است قیامت را فرموش کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
حكم قصاص در قرآنه. حكم بخشش هم در قرآنه. هيچ كجا هم نگفته بخشش مال غير عمده. چرا از خودتون حكم در ميارين؟؟ خدايا ما رو از جاهلان قرار نده. آمين
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۴:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
جناب عالم با سوات در قتل غیر عمد قصاص انجام نمی شه و فقط دیه تعلق می گیره. بنابراین چیزی به اسم گذشت معنی نداره.
حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی.
Iran (Islamic Republic of)
غ ص
۱۲:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
آقای استاد گذشت از بزرگان ست ،بس
احسنت به مردانگی شما ،احسنت بر پدر و مادر بزرگوارت
Japan
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بله بخشش خیلی عالیه اما نه بخشش ازروی اجبار وترس مطمعاخانواده مقتول درصورت احساس امنیت تصمیم دیگه ای میگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
چقدر مردم سرکارگذاشتید .
اقای استاد : حرف های زیادی درمورد نجفی دارم بعد رو میکنم بعدا میگم ...
پس کو چی شد
حرفی نبود
خدا رحمت کن میترا استاد ک جانش درجوانی ازدست داد روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۴:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
منظور همین بوده دیگه. پول می گیره و با لبخند می بخشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
من بودم همون روز اعدام میشدم کار به صبح نمیکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
آقاى استاد به آيه ى قرآن عمل كرد و اجر ايشان و خانواده ى محترمشان نزد خداوند محفوظ مى ماند تا قيامت...
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۲:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
میذاشتی آقای استاد طناب ب گردنش میکردن بعد طناب رو درمیاوردی وگذشت میکردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اگه واقعا اینکارو کرده بود و ترس توو دلش انداخته بود درست بود لبته اونوقت دیگه پول گیرشون نمیومد
فقط بخاطر پول رضایت دادن
Iran (Islamic Republic of)
بصيرت
۱۲:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بعضي نظرات رو که ميخونم از سلامتي روح و روان بعضي هموطنان داخلي و خارج از ميهنم کاملا نااميد ميشم واقعا بعضيها بجاي انسانيت و دلپاک داشتن خويي از شيطانيت و ناپاکي در وجود خودشون رشد دادن . باور کنيد اونهايي هم که از بخشش ناراحت هستن و سعي ميکنند با انرژي هاي بيمارگونه خودشون نظر بدن نه دوستدار خانواده استاد هستند ونه دلسوز اون خانمي که بنا به انچه در زندگي شخصيت با اين دکتر بزرگوار طي کرد و منجر به نابود شدن خودش شد که از همه ماحراها تنها خداوند متعال اگاه هست ، هستند . اين افراد بيمار اگر يه ذره وجدان خدايي و پاک در نهادشون بود قطعا از بخشش مردان بزرگي همچون دکتر نجفي عزيز و اقاي استاد غضبناک نميشدند . واقعا بريد ببينيد کجاي کاريد؟ دست از اين خوي شيطاني وپليد برداريد . خداوند براي هر دو عزيز و خانواده عاي محترمشان که در اين مدت نيز اندوهگين ومتحمل رنج ناراحتي بودند جبران کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
راست و حسینی بفرما ، اگه شخصی یکی از خانواده خودت رو به قتل برسانه آیا خدایی رضایت میدی؟ با خودت خلوت کن و جواب بده. من مطمئنم که تقاضای قصاص میکنی. خوده نجفی هم اگه بود تقاضای قصاص میکرد و گذشت نمیکرد. همون افرادی هم که لز طرف نجفی رفتند و به استاد التماس کردن و برایش حدیث و آیه خواندن که لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. اگه کسی از خانواده شون کشته شده بود، رضایت نمیدادن. امان از پول. اونم میلیاردها تومان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
دکتر بزرگوار و البته آدم کش ...
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۳۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
این عزیزشما باپنج عددگلوله ناقابل جان یک انسان روگرفته حالا هر مسئله ای که بینشون بوده خدامیداند.آیاگرفتن جان یک انسان ازنظرشما یک مسئله پیش پا افتاده ومعمولیست بهتره به سلامت روح و روان خودت شک کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
مردم از جنایت فجیع و رسوائی قبل از آن توسط مدعی فرهنگ جریحه دار شدند و تو یک جانی رسوا را می ستائی کدام امر غریبی است آیا انها که هنوز در برابر ظلم حساسند انسان هستند یا تو که یک جانی را می ستائی بهتر است کلاه خودت را قاضی کنی امثال شما از عدالت و انصاف بوئی نبرده اید ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسپندان
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
پول و پول و پول
۱۲۳
آخرین اخبار