سرپرست فرمانداری بوکان:

خبرنگاران ناظران افکار عمومی هستند

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: خبرنگاران ناظران افکار عمومی هستند و عشق و علاقه است که راز ماندگاری آن‌ها را رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان در نشست گرامیداشت روز خبرنگار و هم اندیشی با رسانه‌های فعال در این شهرستان، با بیان اینکه خبرنگاران ناظران افکار عمومی هستند و عشق وعلاقه است که راز ماندگاری آن‌ها را رقم می‌زند، گفت: خبرنگاران مشکلات مردم را شنیده و به مسئولان انتقال می‌دهند و پیگیری وعده‌های مسئولان، از رسالت‌های یک خبرنگار است.

به گفته او، نقد برای مسئولان واقعی راهکار است و می‌توانند از نگاه و تحلیل خبرنگاران در حوزه‌های مختلف، بهترین بهره را برده و در جهت اصلاح امور از آن استفاده کنند.

خسروپور با یادآوری اینکه در فعالیت رسانه ای، نوشتن هر مطلبی برای نگارنده آن مسئولیت ایجاد می‌کند، تصریح کرد: انتقاد باید واقعی باشد و خبرنگار نیز در ارائه نقد از هرگونه توهین و افترا خودداری کند.

لقمان خسروپور افزود: رسانه نباید به کسی وابسته باشد و اگر قرار است خبرنگار عهدی ببندد، باید آن عهد با جامعه باشد.

سرپرست فرمانداری بوکان در پایان با اشاره به اینکه رسالت مسئولان، مردم و خبرنگاران، آبادانی کشور است، از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  برای پیگیری و هشدارِ برای رکود فعالیت‌های فرهنگی در بوکان تشکر کرد و گفت: هفته آینده کارگروهی با موضوع ساماندهی وضعیت حوزه فرهنگی تشکیل شده و تصمیم‌های لازم در این زمینه اتخاذ می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

گرامیداشت هفته خبرنگار در بوکان 

برچسب ها: مطبوعات ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.