پایان اولتیماتوم ۴۸ ساعته استراماچونی

اولتیماتوم ۴۸ ساعته استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال امروز چهارشنبه به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلالدو روز پیش قبل از بازی تیمش برابر پیکان در چارچوب دیدار تدارکاتی دست به استعفا زد و به مدیران باشگاه استقلال اولتیماتوم داد که تا ۴۸ ساعت دیگر بیشتر روی نیمکت آبی پوشان باقی نخواهد ماند.

مرد ایتالیایی که از برخی اتفاقات از جمله دیپورت میلیچ و جذب نشدن دیگر بازیکنان عصبانی شده بود از مدیران باشگاه خواسته بود که مشکلات را حل کنند در غیر این صورت او به همراه خانواده اش به کشورش باز می گردد.

البته استعفای استراماچونی ابتدا از سوی یک خبرنگار ایتالیایی مطرح شد و پس از آن تمامی رسانه ها به این موضوع پرداختند که بعید نیست برخی شیطنت ها از سوی بعضی افراد در این کار نقش داشته باشد و پس از اتفاقاتی که رخ داد و استراماچونی هم حالت ناراحتی به خود گرفته بود، ناگفته نماند مدیران استقلال هم با قاطعیت تمام بحث استعفای سرمربی تیم را تکذیب کردند.

بحث استعفای استراماچونی چنان در روز دوشنبه هفته جاری بالا گرفت که خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع اعلام کرد که استعفای استراماچونی صحت ندارد و واقعی نخواهد بود تا هواداران استقلال نیز از این حاشیه ها و تنش های رخ داده رهایی پیدا کنند.

پس از اتفاقات رخ داده و پایان ۴۸ ساعت اولتیماتوم استراماچونی به مدیران استقلال، مرد ایتالیایی به کار خود در استقلال ادامه داده و گویا بحث استعفایش منتفی شد. البته در این میان قرار شده مدیران استقلال هم در جذب بازیکنان مد نظر سرمربی تیم، تلاش خود را به کار بگیرند تا استراماچونی بتواند با تمام قوا در لیگ نوزدهم تیمش را روانه میدان کند.

گفتنی است؛ استراماچونی با استقلال قرارداد ۲ ساله دارد و به طور حتم هدایت این تیم را در لیگ نوزدهم بر عهده خواهد داشت و در اولین بازی فصل روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست و عملا استعفای او شدنی نبود.

لازم به ذکر است که مدیرعامل باشگاه استقلال و مدیر برنامه‌های استراماچونی با یکدیگر به توافق رسیدند و مربی ایتالیایی در جمع آبی پوشان ماندگار شد.


بیشتر بخوانید:

شاگردان استراماچونی مغلوب پیکان شدند

فتحی: اخبار مربوط به استعفای استراماچونی گمانه زنی است

استراماچونی، نظاره گر دیدار دوستانه استقلال و پیکان+ عکس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار