افتتاح نمایشگاه آثار بخش پوستر جشنواره بین المللی تئاتر الف

نمایشگاه آثار بخش پوستر جشنواره بین المللی تئاتر الف افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه آثار بخش پوستر جشنواره بین المللی تئاتر الفبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نمایشگاه پوستر با موضوع به وقت عصر یکشنبه با حضور رحیم شهرتی فر، رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره، واستاد کریم زینتی مدیر اجرایی بخش پوستر وهومن بیگ نژاد رئیس جشنواره وجمعی از اساتید و هنرمندان با داوری اقایان لخ مایفسکی (داور لهستانی، دارنده عنوان دکترای افتخاری از دانشگاه J.E.Pyrkene از جمهوری چک است. تخصص وی در طراحی پوستر، طراحی کتاب وتصویرگری است.


ایرج میرزا علیخانی (از چهره‌های شناخته شده‌ی گرافیک ایران است که عضویت در هیأت مؤسس، اولین هیأت مدیره‌ی انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران در کارنامه خود به ثبت رسانیده.) و سرکار خانم لادن رضایی (عضویت در انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، حضور در نمایشگاه‌ها و عضویت در هیأت داوران مسابقات متعدد تخصصی رشته گرافیک در کارنامه خود به ثبت رسانده است.) در مجتمع فرهنگی هنری الف به روی علاقه‌مندان باز می‌شود.

در این نمایشگاه ۲۷ اثر برگزیده از بین ۳۰۰ اثر از کل ایران به معرض دید قرار گرفته است.


این آثار با محوریت موضوع صلح است که از کشور‌های مختلف دنیا گردآوری شده است و برای هنرمندان در معرض نمایش قرار گرفته است.


در ادامه نیز گفتگو، تحلیل و برسی آثار با حضور جمعی از هنرمندان و پیسکسوتان در گالری استاد مقبلی برگزار شد که نگاه این جشنواره به مقوله صلح فراتر از گستره جنگ بوده که صلح محیط زیست، صلح اقوام، صلح ادیان وصلح آب و... را دربرمی گیرد.


علاقه‌مندان میتوانند تا ۲۶ مرداد از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱، از این آثار واقع در بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن، مؤسسه بین المللی الف دیدن کنند.

 

انتهای پیام/

نمایشگاه آثار بخش پوستر جشنواره بین المللی تئاتر الف

 

برچسب ها: نمایشگاه ، نقاشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار