گردهمایی فعالان صنعت ساختمان در اراک

گردهمایی فعالان صنعت ساختمان در اراک برگزار شد.

گردهمایی فعالان صنعت ساختمان در اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  دوره آموزشی ارزیابی ساختمانها، تعدیل اجاره و سرقفلی و حق کسب و پیشه با حضور فعالان صنعت ساختمان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فنی مهندسی دانشگاه اراک برگزار شد.

صدوقی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در این همایش گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی استفاده از پتانسیل شرکت‌های ساختمانی برای ارائه خدمات بهتر و کیفیت بهتر و ایمنی بالا است.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش گفت: بخش مسکن یکی از بخش‌های پیشران در اقتصاد ملی کشور است که این بخش با استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و مهندسی و مالی فعالین می‌تواند موجب رشد و تحرک شهر‌ها و صد‌ها رشته تولیدی و صنعتی شود.

کریمی افزود: با توجه به اینکه در قالب طرح جدید دولت زمینه برای انبوه سازی مسکنو با تاکید بر نوسازی بافت‌های فرسوده فراهم شده است می‌توان شاهد رونق روز افزون در فعالیت‌های ساختمانی در بخش مسکن باشیم.

او تصریح کرد: در استان مرکزی ظرفیت‌های خوبی در صنعت ساختمان وجود دارد که به این ظرفیت‌ها باید بیشتر توجه شود و انبوه سازی در بافت‌های فرسوده منحصر به شرکت‌های خاص شده است که شهرداری باید از تمام ظرفیت‌های این حوزه در استان مرکزی استفاده کند.

مقدسی دیگر نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش گفت: زمانی که صحبت از توسعه می‌شود توسعه صنعت ساختمان هم در کنار سایر بخش‌ها مطرح است
مقدسی افزود: بسیاری از صنایع در حال حاضر به علت رکود بخش ساختمان دچار مشکلات اساسی هستند و دولت باید با استراتژی اساسی به بخش ساختمان توجه بیشتر داشته باشد.

انتهای پیام / ج

گردهمایی فعالان صنعت ساختمان در اراک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.