دستگیری سارقان حرفه ای طلا در رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت:۳ سارق حرفه‌ای طلا، جواهر و پول نقد در رشت به دام قانون افتادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ رحیم شعبانی رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت طلاجات و پول نقد از خانه‌ها در رشت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: پس از ۱۰ روز تلاش شبانه روزی، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند باند سارقان غیر بومی را شناسایی کنند و در یک اقدام عملیاتی تعقیب و گریز و تیراندازی، موفق شدند سارقان را هنگام تردد با ۲ خودرو در مسیر جاده رشت - انزلی دستگیر کنند.

سرهنگ شعبانی گفت: در بازرسی اولیه از خودروی این سارقان که با تیراندازی پلیس پَنچَر شد، مقدار زیادی طلا و جواهرات مسروقه و پول نقد کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان اعلام کرد: بلافاصله محل اختفای متهمان در اطراف شهر رشت شناسایی و در بازرسی اولیه مقدار زیاد دیگری از اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ رحیم شعبانی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی برای هر کدام از ۳ سارق ۲۰ میلیارد ریال قرار وثیقه صادر شد تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی استان هستند.

وی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب پلیس چندین استان کشور هستند گفت: سارقان بین ساعت ۱۹ تا ۲۲ زمانی که شهروندان برای کاری از منزل خارج می‌شدند سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، از نگهداری پول، ارز و جواهرات در خانه خودداری کنند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان طلا و جواهر در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
نبايد اينا بيان بيرون