احداث تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی کاسپین در گرو تأمین اعتبار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح از سمت قزوین به شهرک صنعتی کاسپین، بیش از ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در برنامه بی حاشیه شبکه مینودری گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح از سمت قزوین به شهرک صنعتی کاسپین، بیش از ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که این اعتبار، علیرغم مصوبه سفر استانی دولت به قزوین، هنوز تأمین نشده است.

او با بیان اینکه حدود ۱۷ سال پیش شهرک صنعتی کاسپین ساخته شد و متأسفانه از سمت قزوین هیچ گونه پل و یا زیرگذری برای تردد تریلر‌ها به این شهرک پیش بینی نشده است، گفت: سال ۹۵ با این دغدغه صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی کاسپین رو به رو شدیم و سال ۹۶ احداث تقاطع غیرهمسطح جزو مصوبات سفر دولت به استان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه دولت، ۵۰ درصد هزینه‌های احداث این تقاطع غیرهمسطح باید از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ۵۰ درصد دیگر نیز از درآمد‌های داخلی سازمان صنایع کوچک تأمین شود که تاکنون هیچ مبلغی از سوی استانداری تأمین نشده است.

خانپور با بیان اینکه سال ۹۶، هشت میلیارد تومان اعتبار برای احداث تقاطع غیرهمسطح برای شهرک کاسپین پیش بینی شده بود، گفت : مطالعات اولیه برای احداث این تقاطع در حال انجام بود که در همان زمان، مالکان زمین‌های اطراف، ارقام نجومی برای واگذاری زمین هایشان اعلام کردند.

او افزود: از سوی دیگر، سازمان حمل و نقل جاده‌ای استان هم اعلام کرد که این تقاطع غیرهمسطح باید کمی بالاتر از شهرک احداث شود تا روستا‌های اطراف هم از مزیت آن بهره‌مند شوند و به این علت، احداث پروژه به تأخیر افتاد.

انتهای پیام/ک

احداث تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی کاسپین بیش از ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار