زمین گیر شدن آمریکا از قدرت ملت بزرگ ایران

مقاومت بهترین و کم هزینه‌ترین راه در مقابل همه فشار‌ها است اگرچه خیلی‌ها نظریه سازش یا مذاکره را پیشنهاد می‌دهند، اما انتهای آن نابودی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش استانی تبیین گام دوم انقلاب در پیشبرد مقاومت اسلامی در رشت با بیان اینکه بر همه واجب است که بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را مورد توجه ویژه قرار دهند گفت: اگر میخواهیم پاسدار این انقلاب باشیم باید به بیانیه گام دوم عمل و توجه کنیم، زیرا بی‌توجهی به آن سبب بروز انحراف می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی افزود: اکنون انقلاب اسلامی الگویی برای کشور‌های مظلوم و محروم است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم تلاش در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی تصریح کرد: مردم ایران صفحه جدیدی از تاریخ بشریت را رقم می‌زنند که دیگر ظلمی علیه هیچ مظلومی نباشد.

او با اعلام اینکه آمریکا با ادعای ابرقدرت بودن در مقابل ملت ایران زمینگیر شده افزود: مقاومت بهترین و کم هزینه‌ترین راه در مقابل همه فشار‌ها است اگرچه خیلی‌ها نظریه سازش یا مذاکره را پیشنهاد می‌دهند، اما انتهای آن نابودی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه تصریح کرد: گرگ‌های کراوات زده در کشتن انسان‌ها و از بین بردن منابع هیچ قیدی ندارند و فقط زبان مقاومت به آن‌ها می‌فهماند که دوره ظلم به ملت‌ها گذشته است.

عبدالله پور با اشاره نتایج به دو مسیر مقاومت و سازش در آینده ابراز کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به درس گرفتن از گذشته تاکید دارد و به ما درس مقاومت است.

او با بیان اینکه دوری از مواضع انقلابی سرعت پیشرفت را می‌کاهد گفت: دشمنان ما تماما حیله و نیرنگ هستند و نمیتوان با آن‌ها از راه مذاکره وارد شد؛ راه ما در بیانیه گام دوم است چنانچه درست تبیین شود به موفقیت خواهیم رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید دولت جوانان حزب اللهی به کار آمده و مشکل را حل کنند افزود: ما با ادم‌های لیبرالی که هیچ اعتقادی به انقلاب ندارند و فقط میخواهند از فرصت‌ها سوءاستفاده کنند نمیتوانم کنار بیاییم، زیرا راه سعادت در حضور نیرو‌های انقلابی در همه عرصه‌های قدرت است.

انتهای پیام/آ

آمریکا در برابر قدرت ملت ایران زمینگیر شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.