لحظه سرقت تلفن همراه زن جوان توسط سارقان موتورسوار +فیلم

سهل‌انگاری زن جوان حین قدم زدن در یکی از خیابان‌های هند موجب شد تا تلفن همراهش توسط دو سارق موتورسوار مورد سرقت قرار گیرد.

لحظه سرقت تلفن همراه زن جوان توسط سارقان موتورسوار + فیلم////جمعه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت ایده‌آل برای سارقان در سرقت تلفن‌های همراه یا کیف این است که عابران پیاده آن‌ها را به سمت خیابان نگه دارند. مانند اشتباهی که به تازگی یک زن جوان هنگام عبور از خیابانی در منطقه  «چولایمدو» هند انجام داد.

"پراسانا لیپشا» ۴۲ ساله که به همراه دوستش در حال رفتن به محل کار خود بود بر اثر این اشتباه، تلفن همراهش توسط دو سارق دزدیده شد. در این حادثه که در ساعت ۷:۳۰ صبح روز دوشنبه رخ داد این دو سارق که سوار بر یک موتورسیکلت بودند توانستند در یک لحظه مناسب تلفن همراه این زن را بربایند. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این سرقت را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که پراسانا تلفن همراه خود را به سمت خیابان و در دست راستش نگه داشته است ناگهان موتورسوار از پشت به او نزدیک شد و به آسانی تلفن همراهش را به سرقت برد.

پس از این حادثه پلیس محلی هند جست‌وجو‌های خود برای شناسایی و دستگیری این دو سارق را آغاز کرد. تحقیقات پلیس نشان داد که سارقان یک مرد با نام «پی راجو» ۲۴ ساله به همراه نامزدش‌اش اسواتی " ۲۰ ساله اهل کارور هند بودند. پلیس با شناسایی محل اختفای این دو سارق موفق به دستگیری آن‌ها شد. بر اساس تحقیقات پلیس، سارقان با فروش تلفن‌های همراه سرقتی اقدام به خرید مواد مخدر می‌کردند.

انتهای پیام/

سهل انگاری عابر پیاده موجب سرقت تلفن همراهش در خیابان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار