اجرای ۱۲۰۰ برنامه «دهه امامت و ولایت» در کانون مساجد فارس

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس از برپایی جشن عید غدیر در بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به برپایی جشن عید غدیر در بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: این برنامه‌ها همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان با برگزاری مراسم دعای عرفه، اقامه نماز و جشن عید آغاز شده است و در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود.

او بیان کرد: این جشن‌ها با مداحی، توزیع شیرینی، سخنرانی، اجرای برنامه‌های شاد، اجرای سرود و نمایش توسط هنرمندان عضو کانون‌های مساجد و اهدای هدیه به هم نامان مولا علی (ع) همراه است.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به فضاسازی مناسب مساجد و خیابان‌های اطراف با استفاده از بنر، پوستر و پرچم‌های رنگی انجام شده است، افزود: اهمیت امامت و تبعیت از ولایت فقیه محور اصلی برنامه‌های این دهه است که در این راستا نشست‌ها و جلسات با حضور روحانیون و اساتید دانشگاه‌ها و همچنین تشکیل حلقه‌ها و گفتمان‌های پرسش و پاسخ برای نوجوانان و جوانان نیز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به دیگر برنامه ها، تاکید کرد: محافل انس با قرآن کریم، جشنواره‌ها و مسابقات در رشته‌های مختلف، نمایشگاه هنری، مسابقه نقاشی و دلنوشته و نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان، شب شعر با موضوع ولایت، ختم قرآن و صلوات هدیه به ساحت مقدس حضرت امیرالمومنین (ع) و برپایی ایستگاه‌های صلواتی توزیع شربت و شیرینی نیز از برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه ولایت در کانون‌های مساجد استان اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: مسابقه‌های پیامکی با محوریت غدیر و ولایت حضرت امام علی (ع) و طرح سئوال‌های چهارگزینه‌ای با اختصاص جوایز نیز از برنامه‌هایی است که با استقبال روبروست.
انتهای پیام/م

اجرای برنامه‌های ویژه دهه امامت و ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار