سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

حذف وسایل سرمایشی و گرمایشی غیر استاندارد در کشور تا اول مهر امسال

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت:مدارس خشت و گلی و بخاری‌های نفتی در دو ماهه اول سال تحصیلی جدید جمع می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به‌ نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده، سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پروش با حجت‌الاسلام مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار و گفت و گو کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این دیدار با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی و پرورشی جامع و موثری برای سیستان و بلوچستان در نظر داریم، اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نقشه جامع به نام سند تحول بنیادین دارد که اجرایی شدن این سند تا مدرسه تاکید همه مسئولین است.

او با اشاره به اینکه جوهره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عدالت آموزشی است، افزود: هر مدیری در هر سطحی باید عدالت آموزشی را مدنظر داشته باشد و همه از جمله معلمین و دانش‌آموزان باید در سند تحول بنیادین تاثیرگذار باشند.


بیشتر بخوانید: 


حسینی ادامه داد: از مجموع ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته برای استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی در کشور، ۶۷ میلیارد تومان آن به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: به امید خداوند تا اول مهر سال جاری جشن پایان حذف وسایل سرمایشی و گرمایشی غیر استاندارد در کشور و تا پایان آبان ماه جشن حذف مدارس خشتی و گلی را با کاری جهادی و شبانه روزی در سیستان و بلوچستان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/پ

حذف وسایل سرمایشی و گرمایشی غیر استاندارد در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار