مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان کریمه اهل‌بیت (س):

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در قم

مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان بانوی کرامت(س)گفت: ۴۰ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر میان زائران و نیازمندان توزیع می شود.

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمدجعفر افسای،مدیر خزانه‌داری و نذورات آستان بانوی کرامت(س)  از اجرای طرح سهیم شدن در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: این طرح از سال گذشته در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) آغاز شده است.


او با بیان این‌که در سال گذشته ۱۵ هزار پرس غذای گرم در شب، روز و شام عید غدیر خم بین زوّار حرم مطهر و نیازمندان توزیع شد، افزود: امسال نیز در نظر داریم با مشارکت زوار و مجاورین در این ایام ۴۰ هزار پرس غذای گرم توزیع کنیم.


مدیر خزانه‌داری و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها زمینه‌سازی سهیم‌شدن زوار و مجاورین در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم را فراهم کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر هدایا و نذور حرم مطهر، در این طرح مشارکت کنند.


او  با بیان این‌که سامانه ۷۴۱*۲۵۱# یکی دیگر از راه‌های مشارکت در طرح سهیم شدن در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم است، ادامه داد: افراد می‌توانند با شماره‌گیری این کد با استفاده از تلفن همراه کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.


افسای خاطرنشان کرد: سامانه پرداخت آنلاین هدایا و نذورات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها به نشانی nazr.amfm.ir نیز آماده دریافت هدایا و نذورات زوار و مجاورین است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای سهیم شدن در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم اقلامی همچون برنج، روغن، گوشت و حبوبات را به دفاتر هدایا و نذور حرم تحویل دهند.


او در پایان با اشاره به توصیه اهل‌بیت (ع) به اطعام ایام عید سعید غدیر خم، گفت: امام رضا علیه‌السلام می‌فرمایند: «کسی که مؤمنی را در روز عید غدیر غذا دهد، مانند فردی است که تمام پیامبران و صدیقین را غذا داده است».

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های عید غدیر در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار