برگزاری کنفرانس بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی ۲۰۲۰ در اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: کنفرانس بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی ۲۰۲۰ در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به قابلیت‌های استان اردبیل در حوزه اکوتوریسم کنفرانس بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی ۲۰۲۰ در استان اردبیل برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به انعقاد تفاهم نامه فی ما بین سازمان میراث فرهنگی کشور و شرکت بین المللی اکوتوریسم فیتور اسپانیا این جشنواره در استان‌های اردبیل کردستان و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: توجه به جاذبه‌های طبیعی، معرفی قابلیت‌های گردشگری غذا و قابلیت‌های گردشگری روستایی به همراه نحوه ایجاد کسب و کار در این جوامع و توانمندسازی آن‌ها از جمله موارد مورد بحث در این کنفرانس خواهد بود.

فلاحی ادامه داد: در این راستا ستادی در اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری سایر متخصصین و علاقه‌مندان حقیقی و حقوقی تشکیل خواهد شد.

او افزود: محوریت این ستاد با معاونت گردشگری خواهد بود و در این خصوص از همکاری و کمک انجمن‌های مردم نهاد نیز استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

معرفی قابلیت‌های گردشگری روستایی استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.