شهردار منطقه ۱۰ تهران خبر داد؛

تهاتر باغ حکیم با آموزش و پرورش/ منطقه ۱۰ فقیر‌ترین نقطه پایتخت در فضای سبز

بحیرایی درباره وضعیت بافت فرسوده و سرانه فضای سبز منطقه ۱۰ توضیحاتی داد.

تهاتر باغ حکیم با آموزش و پرورش/ منطقه ۱۰ فقیر‌ترین نقطه پایتخت در فضای سبزبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین بحیرایی شهردار منطقه ۱۰ تهران در نشست صمیمی خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: باید تشکر کنم از اصحاب رسانه که اخبار واقعی را برای مردم منعکس می‌کنند.

او با تأکید بر اینکه رسانه رکن چهارم دموگراسی است، افزود: حق مردم است که از اخبار آگاهی داشته باشند و بدانند در منطقه ۱۰ چه اتفاقی افتاده است.

بحیرایی با اشاره به اداره شهر از طریق اخذ عوارض از شهروندان گفت: بر اساس محدودیت در منابع، شهر با پول مرد اداره می‌شود و صاحب اصلی آن مردم هستند و باید نسبت به اقدامات آگاهی داشته باشند.

شهردار منطقه ۱۰ تهران با تأکید بر مشارکت شهروندان در حل معضلات پایتخت تصریح کرد: در کنار شورایاری‌ها حلقه واسط بین مردم و مدیریت شهری، اصحاب رسانه هستند.

او با بیان اینکه انتظار ما این است اخبار به درستی منعکس شود، افزود: گاهی انعکاس یک خبر اشتباه از طرف یک خبرنگار تمام انرژی ما را صرف تکذیب آن می‌کند و از مدیریت منطقه ما را باز می‌دارد.

شهردار منطقه ۱۰ تهران با تأکید بر اینکه انعکاس اخبار اشتباه موجب از بین رفتن انگیزه می‌شود، بیان کرد: خبرنگاران زبان گویا و رسای مردم هستند و نقد مدیریت شهری از حقوق به حق شهروندان است.

او درباره بافت منطقه ۱۰ تهران افزود: ۵۳ درصد از بافت این منطقه فرسوده است و باید گفت که این آمار جدای از بافت ناپایدار منطقه است.

شهردار منطقه ۱۰ تهران با تأکید بر اینکه در سال گذشته رتبه منطقه ۱۰ در نوسازی قابل قبول بود، تصریح کرد: در تلاش برای تغییر رویکرد خود در زمینه نوسازی هستیم و بنای کار خود را نوسازی بافت فرسوده با حضور بخش خصوصی قرار داده‌ایم.


بیشتر بخوانید: بیشترین میزان بافت فرسوده و نوسازی در منطقه ۱۰ تهران/ جزئیات جدید از پرونده فردی که در مقابل شهرداری خودسوزی کرد


بحیرایی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با سیاست‌های انقباضی از جمعیت پذیری منطقه جلوگیری کنیم.

او با بیان اینکه تراکم جمعیت در منطقه ۱۰ پایتخت ۴۰۵ نفر در هکتار است، گفت: منطقه ۱۰ تهران جزء پر تراکم‌ترین مناطق پایتخت است و امیدواریم با سیاست جدید بتوانیم تراکم جمعیت را کنترل کنیم.

شهردار منطقه ۱۰ تهران با بیان اینکه تلاش می‌کنیم باغ حکیم و نظر را تملک و به سرانه فضای سبز منطقه اضافه کنیم، ادامه داد: منطقه ۱۰ جزء فقیر‌ترین مناطق در سرانه فضای سبز است که امیدواریم بتوانیم با تلاش‌ شهردار تهران، باغ حکیم به وسعت ۴ هزار متر مربع را با آموزش و پرورش تهاتر کنیم.

انتهای پیام/

توضیحات شهرداری تهران درباره سرانه فضای سبز منطقه ۱۰ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار