تصادف زنجیره‌ای بر اثر روغن ریزی در بزرگراه

روغن ریزی روی آسفالت موجب تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه حسینی الهاشمی شیراز و مصدومیت ۵ نفر شد.

تصادف زنجیره‌ای در شیراز حادثه آفرید

سرهنگ موسوی جانشین پلیس راهور استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: امروز روغن ریزی و لغزنده بودن معبر ناشی از نقص فنی اولیه خودرو پژو ۲۰۶ موجب تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه حسینی الهاشمی شیراز شد.

همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: امروز بر اثر تصادف زنجیر‌ه ای در بزرگراه حسینی الهاشمی شیراز ۵ نفر راهی بیمارستان شدند.

او با بیان این که در این حادثه ۷ تا ۸ خودرو به هم برخورد کردند، ادامه داد: در این حادثه ۴ نفر از مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید رجایی منتقل و یک نفر به صورت سرپایی مداوا شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

همتی بیان کرد: همچنین در حادثه‌ای دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و پژو ۴۰۵ در محور سیاخ دارنگون ۵ نفر زخمی شدند.

او ادامه داد: ۳ نفر از مصدومان حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان نمازی و ۲ نفر از آن‌ها به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس اضافه کرد: برای امدادرسانی به زخمی‌ها ۲ دستگاه آمبولانس اعزام شد.

انتهای پیام/چ

تصادف رانندگی در محورهای فارس

 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار