کتاب آموزش عمومی و توجیه کارت بازرگانی به چاپ رسید

رئیس اتاق کرمانشاه از چاپ کتاب آموزش عمومی و توجیه کارت بازرگانی خبر داد.

کیوان کاشفی درگفت وگوباخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  با اشاره به برنامه‌هایی که اتاق برای آموزش تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی و همچنین آگاهی دادن به آن‌ها دارد، اظهار کرد: در این راستا تاکنون چند کتاب از سوی اتاق کرمانشاه چاپ و منتشر شده که اکنون شاهد چاپ چهارمین کتاب با عنوان "آموزش عمومی و توجیهی کارت بازرگانی" هستیم
وی ادامه داد: این کتاب در ۱۵۲ صفحه منتشر شده و مخاطب اصلی آن تجار، بازرگانان و افرادی که می‌خواهند کارت بازرگانی دریافت کنند و فعالیت تجاری آغاز کنند هستند.

به گفته رئیس اتاق کرمانشاه این کتاب شامل چهار فصل است که عبارتند از آشنایی با اتاق کرمانشاه، آشنایی با کارت بازرگانی و نحوه استفاده از آن، قوانین مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی و آشنایی با اخلاق حرفه‌ای و شایستگی در کسب و کار.

کاشفی یادآور شد: افرادی که قصد دارند از این کتاب استفاده کنند برای دریافت آن می‌توانند به اتاق کرمانشاه مراجعه نمایند و کتاب در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: پیش از این نیز کتاب‌های "صفر تا صد واردات"، "صفر تا صد صادرات"و"فنون طلایی مذاکرات" توسط اتاق کرمانشاه به چاپ رسیده است.

انتهای  پیام/ز

 

برنامه‌های اتاق  بازرگانی برای آموزش تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی 

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.