بسته اخبار حوادث امروز ۲۵ مرداد ماه ۹۸؛

توقیف محموله برنج قاچاق در مهرستان / پلمب ۴۲ واحد صنفی متخلف در زابل

مهم‌ترین حوادث امروزجمعه ۲۵ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله برنج قاچاق در مهرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز جمعه ۲۵ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله برنج قاچاق در مهرستان

سرهنگ  اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: در راستای تشدید کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۸۴۰ کیلوگرم برنج قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

واژگونى خودروى پراید با ۳ مصدوم

راشدی مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان گفت:در پی واژگونی خودرو پراید در ساعت١١:٢٥ ظهر امروز در ٥٥ کیلومتری زاهدان میرجاوه ٣نفرمصدوم شدند .

او افزود:مصدومان با ٢دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) منتقل شدند.

پلمب ۴۲ واحد صنفی متخلف در زابل

سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و اصناف و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی و اماکن عمومی این شهرستان توسط مأموران اداره نظارت براماکن عمومی این فرماندهی اجرا شد.

او بیان داشت: در همین راستا مأموران نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی در ماه گذشته به صورت غیر مترقبه از ۵۸۶ واحد صنفی در سطح شهرستان زابل بازدید و نسبت به توجیه، ارشاد و آگاه سازی متصدیان واحد‌ها در خصوص رعایت مقررات صنفی اقدام کردند.

او افزود: از این تعداد بازدید، ۴۲ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب و برای ۱۱۷ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تخلفات اصلی این واحد‌های صنفی را نداشتن پروانه کسب، رعایت نکردن نکات بهداشتی، گران فروشی و عدم رعایت ضوابط انتظامی برشمرد و افزود: در صورتی که سایر واحد‌های صنفی در موعد مقرر به تعهدات خود عمل نکرده و قوانین و مقررات را رعایت نکنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان افزود: پلیس با هدف مبارزه با مظاهر علنی فساد و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر واحد‌های صنفی تشدید خواهد کرد و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار