نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: ما تا همیشه مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌هایی هستیم که برای حفظ اسلام و دفاع از میهن تا پای جان ایستادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با خانواده شهید حسین چلوویان با برشمردن ویژگی‌های منحصر به فرد پدران و مادران شهدا و نقش آنان در تربیت اسلامی و اعتقادی جوانان پرشور و انقلابی گفت: شهدایی نظیر این جوان ۲۶ ساله از زندگی ساده و بی آلایش پدر و مادری زحمتکش اهل روستای بیابانک به درجه‌ای رسیده اند که هم اکنون نه تنها برای خانواده بلکه برای تمام جامعه یک نمونه افتخار آمیز هستند.

او بر دیدار مستمر با خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این جوانان خداجو و ایثارگر وطن تاکید و افزود: ما تا همیشه مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌هایی هستیم که برای حفظ اسلام و دفاع از میهن تا پای جان ایستادند.

در این دیدار مادر، پدر و خواهر شهید چلوویان خاطراتی از ویژگی‌های اخلاقی و ماجرای اعزام و شهادت وی برای جمع بازگو کردند.

گفتنی است، شهید حسین چلوویان متولد ۱۳۳۹ در روستای بیابانک سرخه است که علاوه بر حضور فعال در مبارزات دوران پیروزی انقلاب اسلامی، در دفاع مقدس نیز در کسوت پاسداری بار‌ها به جبهه اعزام شد و مسئولیت‌های مختلفی تا رده معاونت گروهان را پذیرفت.

این شهید سرافراز سرانجام در دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر پاکش در گلزار شهدای روستای بیابانک به خاک سپرده شد.

انتهای پیام / ر

دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان با خانواده شهید حسین چلوویان

برچسب ها: شهدا ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.