بسته حوادث ۲۵ مردادماه ۹۸؛

نگاهی به حوادث امروز جمعه ۲۵ مرداد در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۲۵ مرداد ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۲۵ مردادماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری۵۲ سارق حرفه‌ای در اهواز

 سرهنگ محسن دالوندفرمانده انتظامی اهواز گفت: به مدت ۷۲ساعت در شهرستان اهواز طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز  به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران انتظامی  ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۶ سارق مسلح و ۴ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران پلیس یک کیلو و ۲۲۶ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی، تعداد۲۲قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و۳قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۰۷ فشنگ شکاری و جنگی نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: در تحقیقات پلیس متهمان به ۱۰۸ فقره انواع سرقت در اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۱۹ موتورسیکلت و ۳۵خودروی متخلف توقیف و ۲۱ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد.

او در پایان گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

کشف کالای قاچاق در اندیمشک

سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه ایست و بازرسی پل زال اندیمشک در محور‌های مواصلاتی اندیمشک-خرم آباد، موفق شدند یک دستگاه اتوبوس مسافربری و ۲ دستگاه وانت بار حامل محموله قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

او افزود:  تعداد ۱۰ دستگاه کولرگازی، ۱۶ دستگاه ماشین لباسشویی و همچنین انواع کفش و صندل خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی کشف شد.

سرهنگ صالحی بیان داشت: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۱۴ میلیون ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی  خوزستان تصریح کرد: در همین رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف نزدیک به ۱۳۰ کیلو تریاک در هندیجان

 سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان بهبهان با پایش اطلاعاتی طی ۴۸ ساعت گذشته از انتقال ۳ محموله مطلع شدند.

او افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر در ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله هندیجان با اقدامات تخصصی مسیر تردد ۳ دستگاه خودروی سواری حامل موادمخدر را شناسایی و طی ۳ عملیات غافلگیرانه آن‌ها را توقیف کرد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از ۳ خودروی توقیفی مقدار ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه انتظامی درونک بهبهان با اقدامات تخصصی و و کنترل خودرو‌های عبوری ۲ دستگاه خودروی باری و سواری حامل موادمخدر که در بار کالای قاچاق جاساز کرده بودند را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن‌ها مقدار ۲۹ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک کشف گردید.

این مقام مسئول گفت: در مجموع این طرح عملیات ۱۲۹ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

او بیان داشت: در این رابطه ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار