با انتشار مطلبی در اینستاگرام؛

جهانگیری سالروز بازگشت آزادگان به میهن را تبریک گفت

معاون اول رئیس جمهور با انتشار مطلبی در فضای مجازی ۲۶ مرداد را تبریک گفت.

جهانگیری سالروز بازگشت آزادگان به میهن را تبریک گفتبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن نوشت؛ ٢٦مرداد ١٣٦٩روزی بود که آزادگان سرافراز ایرانی پس از سالها اسارت پای به خاک میهن نهادند. آن روز جامعه یکی از نزدیکترین دستاوردهای صلح را به چشم دید و فرزندانش که شاهدان زنده مقاومت در اسارتگاه های مخوف بعثی بودند را با اشتیاق در آغوش کشید.

درسهای پس از جنگ کمتر از درس آموخته های دوران دفاع مقدس و تجربه های پیش از آن نیست. روایت جنگ و صلح در طول دهه اول انقلاب را باید خوب نوشت و خوب خواند. دشواری و در عین حال ضرورت و نتایج پذیرش قطعنامه ٥٩٨، صفحه دوم مقاومت ها و شهادت ها، جانبازی ها، اسارت ها و ایثارگری های ملت ما در طول هشت سال دفاع مقدس است. این دو صحنه را با هم ببینیم و از هر دو در امتداد هم بیاموزیم.

جهانگیری سالروز بازگشت آزادگان به میهن را تبریک گفت

یاد آن همه فداکاری و اخلاص و ایثار مردم و آن همه وحدت و همدلی و مسئولیت پذیری سیاست گذاران و مجریان زنده و گرامی باد. روز آزادگان هم بر همه آزادگان دوران انقلاب و دفاع مقدس و خانواده های محترمشان مبارک.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار