نامزد انتخابات آمریکا: ترامپ می‌خواهد با لفاظی‌های خطرناکش بین مردم تفرقه بیاندازد

«هولیان کاسترو» در یک پیام ویدئویی ضمن انتقاد از رئیس‌جمهور آمریکا، اظهارات او را تفرقه‌انگیز دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، هولیان کاسترو، وزیر سابق مسکن و توسعه شهری آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل ایجاد تفرقه میان آمریکایی‌ها انتقاد کرد.

وی در یک پیام ویدئویی خطاب به دونالد ترامپ گفت: سلام آقای رئیس جمهور. هولیان کاسترو هستم. وقعا متأسفم که ریاست جمهوری شما با شکست مواجه شد. قیمت دارو با افزایش همراه بوده است. بحران مهاجران بدتر شده است. بدهی‌های آمریکا بالا رفته است. سرعت رشد اشتغال کاهش یافته است.

وی در ادامه گفت: بنابراین، شما می‌خواهید بین ما تفرقه بیاندازید. با لفاظی‌های خطرناک و مملو از نفرت می‌خواهید ما را تقسیم کنید. من می‌خواهم توجه مردم آمریکا را بر سابقه شکست خورده تو متمرکز کنم.

کاسترو در ادامه از باراک اوباما حمایت کرد و گفت: ترامپ یک اقتصاد پر رونق را از باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا به ارث برد و حالا ما را به سمت رکود می‌برد. او فکر می‌کند می‌تواند با تفرقه‌اندازی حواسمان را پرت کند؛ اما من نمی‌گذارم اینطور شود.

این ویدئوی تبلیغاتی کاسترو با نام «متأسفم تو داری شکست می‌خوری» در تعدادی از رسانه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک، یوتیوب و گوگل دیسپلی به نمایش گذاشته شد.

کاسترو چند روز پیش هم در یک تیزر تبلیغاتی دیگر که از شبکه فاکس نیوز پخش شد، به انتقاد از ترامپ پرداخت و اعلام کرد که لفاظی‌های اخیر او علیه مهاجران باعث وقوع یک تیراندازی مرگبار در ال پاسوی تگزاس شده است.

کاسترو این اظهارات درباره وضع اقتصاد آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ را پس از آن منتشر کرد که تعدادی از بانک‌های آمریکایی درباره احتمال ایجاد رکود اقتصادی تا سال ۲۰۲۰ در آمریکا به دلیل سیاست‌های تجاری رئیس جمهور این کشور هشدار دادند.

این در حالی است که با وجود هشدار اقتصاددانان و کارشناسان آمریکایی درباره وضع اقتصاد در آمریکا، ترامپ همچنان از رشد اقتصادی کشور صحبت می‌کند. وی روز پنجشنبه در توییتر مدعی شد: آمریکا در حال حاضر بزرگترین، قوی‌ترین و قدرتمندترین اقتصاد جهان را دارد. مصرف کنندگان در بهترین وضع قرار دارند. خوش بینی درباره کسب و کار در آمریکا هم اکنون در بالاترین سطح قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار