پایان جشنواره بین الملی دف نوای رحمت با معرفی برترین ها در سنندج

نهمین جشنواره بین الملی دف نوای رحمت در سنندج امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

پایان جشنواره بین الملی دف نوای رحمت با معرفی برترین ها در سنندجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در بخش تک نوازی بانوان ۱۳ تا ۱۹ سال مهتاب کرامتی از خراسان رضوی ،آرینا ایوبی از سنندج و الیسا قدسی از شهر رضا به ترتیب اول تا سوم شدند .
در همین بخش؛ آقایان رضا دزایی پور از ساری، علی صیاد پور از آمل و آزان حسن زاده از مریوان به ترتیب اول تا سوم شدند .
در بخش تک نوازی بانوان بزرگسال نیز سیران ادیب فر و مژده رحمانی از سنندج و فاطمه دوستی ازمشهد به ترتیب اول تا سوم شدند، ودر بخش  آقایان نیزعرفان مرادی از سنندج اول ،علی اصغر کرمی از آمل دوم و به طور مشترک متین رحمانی از سنندج و آرمین رستگاری از بیجار سوم شدند .

در بخش مولودی خوانی این جشنواره هم لوح تقدیر و جایزه و تندیس این بخش به گروه سوزی دل به سرپرستی مهران حسینی از کردستان، لوح تقدیر و جایزه به گروه بیدل به سرپرستی علی پور عطایی از خراسان رضوی وجایزه و لوح تقدیر سومی این بخش به گروه محمد رسول الله به سرپرستی فرید منصوری از استان کردستان اعطا شد. 
هیت داوران در بخش گروه نوازی هم گرو‌های نوانس از کردستان گروه آراس و آوین هر دو از یزد را به ترتیب برترین‌های این بخش معرفی کردند. 
نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت با حضور دف نوازانی از ۳۰ استان کشور و گروه‌هایی از کشور‌های عراق هند و پاکستان در دو بخش رقابتی و جنبی از ۲۳ مرداد در سنندج آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ت

جشنواره بین المللی دف نوای رحمت در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاشاسین سنندج‌
۲۳:۳۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
یاشاسین‌ سنندج‌یاشاسین بیجار