بسته اخبار حوادث امروز بیست و ششم مرداد ماه ۹۸.

از غرق جوان ۱۸ ساله در رودخانه کارون تا توقيف دو فروند شناور تجاری

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و ششم مردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه بیست وششم مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پیدایش جسد پسر ۱۸ ساله در نهر منشعب از رودخانه کارون

به نقل از روابط عمومی فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان ،پسر جوان ۱۸ ساله روز گذشته در نهر ششم محرزی خرمشهر غرق شده بود که جسد وی توسط غواصان سازمان آتش نشانی خرمشهر از آب خارج و به فوریت‌های پزشکی تحویل داده شد.

گفته می‌شود جسد این جوان پس از گذشت ۳۰ دقیقه بدون علایم حیاتی از آب خارج شده و به اورژانس بیمارستان، ولی عصر خرمشهر منتقل شد، اما به دلیل ایست قلبی عملیات احیا بر روی وی موثر واقع نشده و جان خود را از دست داد.

منطقه محرزی از توابع شهرستان خرمشهر دارای ۱۲ نهر است.

روز پنجشنبه نیز کودکی پنجساله در رودخانه کارون در خرمشهر غرق شد.

توقيف دو فروند شناور تجاری و کشف محموله نوشيدنی‌های قاچاق

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: روز گذشته ماموران این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل شناور‌های عبوری در دهانه بهمنشیر دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر "چوئبده" آبادان در حرکت بودند را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این شناور ۴ هزار و ۸۰۰ قوطی نوشیدنی ماءالشعیر و یک هزار و ۲۰۰ بطری شربت نوشیدنی با مارک کشور‌های حوزه خلیج فارس که بدون مجوز، قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۲ متهم در این رابطه، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

پاکباز گفت: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی، کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظر دارند و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.